logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۶۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

جهش تولید اولویت جدی مجلس یازدهم است/ ترمیم بودجه در دستور کار مجلس قرار گیرد

جهش-تولید-اولویت-جدی-مجلس-یازدهم-است-ترمیم-بودجه-در-دستور-کار-مجلس-قرار-گیرد
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌ها در بخش‌های مختلف جامعه مشخص است و نیاز به شناسایی اولویت‌های جدید از سوی مجلس شورای اسلامی نیست.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با رسمی شدن فعالیت‌های مجلس یازدهم باید اولویت‌های مجلس مشخص و حرکت‌ها بر اساس این اولویت‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه دیگر زمان وقت کشی گذشته است و باید اولویت‌ها بر اساس مشکلات موجود در جامعه در نظر گرفته شود، افزود: به دلیل محدود بودن منابع و وجود مشکلات تعیین اولویت‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد.

این نماینده مجلس برضرورت اولویت‌بندی برای فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: اولویت اول باید اولویتی باشد که بخش اعظمی از مردم از آن متنفع شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت‌ها در بخش‌های مختلف جامعه مشخص است و نیاز به شناسایی اولویت‌های جدید نیست.

طاهری اقتصاد و معیشت را دغدغه امروز جامعه عنوان کرد و گفت: زمانی که با کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت کالاها،  تورم و بیکاری مواجه هستیم باید مجلس یازدهم برای حل این مشکلات همت گمارد.

وی خاطرنشان کرد: اولین اولویت بدون شعار و جدی جهش تولید است که باید دولت نیز با کار جدی و عملیاتی و قابل اجرا در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای رونق و جهش تولید تلاش کند.

این نماینده با اشاره به تصویب ناقص بودجه 99 به دلیل شرایط گسترش بیماری کرونا در کشور، افزود: ترمیم بودجه باید یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی باشد.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به ضرورت اصلاح برخی زیرساخت‌ها و پیش نیازها، ادامه داد: در صورتی که زیرساخت‌ها اصلاح نشود، اصلاح شاخ و برگ‌ها فایده‌ای نخواهد داشت.

طاهری برضرورت شفافیت فعالیت‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: در صورتی که در برنامه‌های اقتصادی شفافیت وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم ستون‌های اقتصاد کشور را برپا داریم.

وی اصلاح ساختار بانکی و نظام بودجه ریزی کشور را یکی دیگر از اولویت های مهم در کشور عنوان کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تا زمانی که مشکل وابستگی بودجه به نفت کاهش نیابد، به دلیل وجود تحریم‌ها مشکلات اقتصاد حل نمی‌شود.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت توجه به گسترش چتر عدالت در جامعه تاکید کرد و گفت: مشکلات موجود در کشور موجب شده تا برخی افراد در چنین شرایطی حتی ثروتمندتر شده و برخی فقیرتر که توجه به گسترش عدالت می‌تواند مشکلات موجود را کاهش دهد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر