logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیات تکواندو استان زنجان:

جشنواره استعدادیابی تکواندو در زنجان برگزار می‌شود

جشنواره-استعدادیابی-تکواندو-در-زنجان-برگزار-می‌شود

دبیر هیات تکواندو استان زنجان از برگزاری جشنواره استعدادیابی تکواندو در زنجان گفت: پیکر سنجی، سنجش روحیات اخلاقی و مسائل فنی از جمله شاخص های مورد ارزیابی دانش آموزان در این طرح خواهد بود.

علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از برگزاری جشنواره استعدادیابی تکواندو در ایام تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار کرد: تدابیر و اقدامات اولیه و زیربنایی این جشنواره و در واقع آغاز به کار آن از سال 95 آغاز شده است.

وی با اشاره به استعدا یابی از همه مدارس انجام میشود تصریح کرد: این مهم از اقدامات سازنده و زیر ساختی هیات تکواندو در استان است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری کاملا اصولی طرح استعدادیابی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان و پرورش قهرمانان افتخار آفرین بیان کرد: در این راستا نگار مددخانی از مربیان پر آوازه و قهرمان پرور زنجان در راستای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر این جشنواره در استان دوره های مربوط به استعدادیابی و پیکرسنجی را از سوی فدراسیون گذرانده است و تیم استعدادیاب خوبی را در سطح استان خواهیم داشت.

دبیر هیات تکواندو استان با بیان اینکه طرح استعدادیابی در استان هم اکنون و پس از فراخوان رسمی آموزش و پرورش برای این امر در مرحله جذب هنرجو از طریق اعزام نمایندگان هیات تکواندو به مدارس زنجان قرار دارد تصریح کرد: پیکر سنجی، سنجش روحیات اخلاقی و مسائل فنی از جمله شاخص های مورد ارزیابی دانش آموزان در این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر