logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۶۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری:

تحریم ناجا عمق خصومت آمریکا با ملت ایران را نشان می‌دهد

تحریم-ناجا-عمق-خصومت-آمریکا-با-ملت-ایران-را-نشان-می‌دهد
کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری با اعلام انزجار از تحریم ناجا از طرف استکبار جهانی گفت: تحریم ناجا از روی خصومت آمریکا با ملت ایران است.

مهدی سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تحریم ناجا از طرف استکبار جهانی، اظهار کرد: آمریکا ایران را پشت سر هم تحریم می‌کند ولی همیشه نتیجه این تحریم‌ها برای آمریکا شکست بوده است.

وی ابراز کرد: باوجود سختی‌هایی که تحریم‌های آمریکا علیه ایران داشته است ولی مردم با روال عادی در حال زندگی هستند.

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری با بیان اینکه ایران جزو امن‌ترین کشورها در جهان است، تصریح کرد: این امنیت به برکت نظام مقدس اسلامی و تلاش‌های ناجا است.

وی با بیان اینکه ناجا برای تأمین امنیت کشور همیشه در خط مقدم بوده و شهدای زیادی را در این راستا تقدیم نظام اسلامی کرده است عنوان کرد: همین امر یکی از دلایل تحریم ناجا از طرف استکبار جهانی است.

قهرمان آسیا گفت: نقش پلیس و ناجا در تأمین امنیت کاملاً مشخص است و اگر حضور فعال ناجا در تأمین امنیت وجود نداشت ما به‌عنوان یک ورزشکار حتی نمی‌توانستیم با امنیت ورزش کنیم.

سهرابی افزود: کشورهایی که خود را قدرت اول دنیا می‌نامند می‌گویند در جهان هرچه هست برای ما باشد حتی بمب اتم برای ما باشد ولی این کشورها حتی کشورهای دیگر را از حق خود محروم می‌دانند.

وی با بیان اینکه کشوری که نام خود را کشور متمدن و ابر قدر گذاشته است به‌قدری ضعیف است که فقط به دنبال تحریم کشورها دیگر به‌خصوص جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: تمامی این تحریم‌ها به دلیل خصومتی است که آمریکا از ایران اسلامی دارد.

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری با بیان اینکه آمریکا با این تحریم‌هایی که علیه نظام اسلامی انجام می‌دهد روزبه وز در چشم مردم جهان خوار و ذلیل می‌شود، تصریح کرد: آمریکا فقط تهدید می‌کند من این کار را می‌کنم حمله می‌کنم ولی تا به امروز آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند و در آینده هم نمی‌تواند بکند.

سهرابی بیان کرد: پلیس و نیروی انتظامی در ایران یکی از نیروهای مردمی و محبوب مردم است و هرگونه عناد و دشمنی با این دستگاه عناد و دشمنی با ملت ایران است و ریشه این عناد در قطع دست استکبار از چپاول ملت‌ها است.

//ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ]
آقا مهدی عزیز شما پرچم دار پر افتخار ورزش کشور و موجب مباهات استان زنجانید. به شخصه از اینکه ورزشکاران فرهیخته‌ای همچون شما، از زحمات ناجا حمایت میکنند به خودم میبالم. جات تو قلب ماست.
فرم ارسال نظر