logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۶۱۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان

برگزاری-مرحله-سوم-رزمایش-کمک-مومنانه-در-استان-زنجان
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه چهارشنبه این هفته در زنجان برگزار می‌شود.

 عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‎ریزی‌های لازم برای برگزاری این رزمایش انجام شده است، افزود: بسته‌های معیشتی در این مرحله در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در شهر زنجان این رزمایش در مصلی بزرگ خاتم الانبیا برگزار می‌شود، افزود: از ساعت 15 تا 17 این رزمایش در این مکان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و سپاه در این رزمایش حضور داشته و خیرین نیز در تهیه بسته‌های معیشتی کمک کار این رزمایش بوده‌اند.

بابایی با اشاره به برگزاری این رزمایش در مرحله نخست قبل از ماه رمضان، افزود: مرحله دوم نیز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در زنجان و شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی گفت: آخرین مرحله این رزمایش به منظور دستگیری از نیازمندان و کمک رسانی به اقشار کمک در آمد استان روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

این مسئول با تقدیر از خیرین و مردم برای جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: پایگاه‌های بسیج استان در زمینه جمع آوری کمک‌های این رزمایش پای کار بودند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر