logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۶۱۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

احتمال آغاز فعالیت‌های باشگاه‌های بدنسازی به زودی در زنجان

احتمال-آغاز-فعالیت‌های-باشگاه‌های-بدنسازی-به-زودی-در-زنجان
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان احتمال از آغاز فعالیت‌های باشگاه‌های بدنسازی به زودی در زنجان خبر داد.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اطلاعیه ستاد ملی کرونا در راستای فعالیت 30 رشته رزشی در کشور، اظهار کرد: 30 رشته ورزشی که فعالیت آن‌ها از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا مجاز اعلام‌شده است فعالیت خود را در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان زنجان جزو استان‌های زرد محسوب می‌شود به‌جز 30 رشته‌های اعلام‌شده احتمال آغاز فعالیت رشته‌های ورزشی مانند بدن‌سازی به‌زودی در زنجان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به لزوم به استعلام وضعیت کرونا ویروس در زنجان از دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تصریح کرد: بعد از اعلام نتیجه استعلام وضعیت کرونا ویروس در زنجان از طرف دانشگاه علوم پزشکی زنجان رشته‌های ورزشی مجاز فعالیت خود را در زنجان آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: استعلام وضعیت کرونا ویروس در استان زنجان از دانشگاه علم پزشکی زنجان انجام‌شده است و احتمالاً امروز جواب استعلام اعلام می‌شود.

خلیلی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اعطای تسهیلات به باشگاه‌های ورزشی، عنوان کرد: تمامی اقدامات در راستای اعطای تسهیلات 16 میلیون تومانی به باشگاه‌های ورزشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حال انجام است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر