logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۶۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در راستای رفع موانع تولید و حمایت از صنعت؛

مشکل تأمین برق شرکت شیمی قرن زنجان با ورود دادستان زنجان برطرف شد

مشکل-تأمین-برق-شرکت-شیمی-قرن-زنجان-با-ورود-دادستان-زنجان-برطرف-شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با مشکل تأمین برق شرکت شیمی قرن زنجان گفت: قوه قضائیه خود را مکلف می‌داند که از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی حمایت کند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام کرمی امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نوآوران زنجان و شرکت شیمی قرن، تولید کننده انواع ژل ضد عفونی کننده و خانواده مواد شوینده و پاک کننده اظهار کرد: دستگاه قضایی استان زنجان خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق شعار سال و معنویات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی حمایت کرده و موانع تولید را برطرف کند. 

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل این شرکت در خصوص سرمایه گذاری در زنجان و فراهم نمودن فرصت اشتغال تعداد 600 نفر کارگر بصورت مسقیم خاطرنشان کرد: دادگستری زنجان مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی می کند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این قوه وجود دارد سعی شده تا حمایت‌های مناسبی انجام شود، به خصوص اینکه شرکت در حمایت از کارگر و عدم تعدیل نیرو و اولویت استفاده از زنان سرپرست خانواده و نیز پیشگیری از وقوع حوادث کاری، خصوصا بهره گیری از نو آوریهای خاص و تولیدات داخلی و استفاده از تصفیه خانه به روز موفق بوده است.

کرمی با بیان اینکه حمایت از شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به جهش تولید نامگذاری شده، یک تکلیف شرعی است و اینکه ایشان شخصا به موضوع تولید داخل ورود کردند و در واقع معظم له ناجی صنعت کشور بودند و در این راستا همه باید به وظیفه و تکلیف شرعی عمل کنیم.

دادستان زنجان تاکید کرد: فعالیت چنین شرکتهای تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده 95 درصدی کارگران بومی خود استان زنجان اقدامی ارزشمند است لذا حمایت از این شرکتها و تلاش برای رفع موانع تولید یک وظیفه است و دادگستری استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با حضور در جلسه مشترک بین رئیس صمت استان، مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان، رئیس شهرکهای صنعتی زنجان و مدیر عامل و کارشناسان شرکت شیمی قرن در خصوص رفع مشکلات این شرکت پس از استماع نظرات و پیشنهادات مسئولین فوق الذکر اظهار داشت: مشکل تأمین برق شرکت برای افزایش تولید و ایجاد خط تولید بایستی مرتفع شود لذا وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد لذا هدف بنده از بازدید از شرکت حل این موانع است.

کرمی در ادامه از بخشهای مختلف شرکت بازدید و از نزدیک در فرایند تولید محصولات شرکت قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه و بازدید دادستان زنجان، با تلاش وی مشکل تأمین برق شرکت با توافق طرفین برطرف و مقرر شد اقدامات و پیگیری لازم در اسرع وقت بعمل آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر