logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۶۱۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

شیوع بیماری کرونا نمی‌تواند مانعی برای حمایت از قدس شریف باشد

شیوع-بیماری-کرونا-نمی‌تواند-مانعی-برای-حمایت-از-قدس-شریف-باشد

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا، امسال هم روز قدس به هر نحوی که دولت صلاح بداند گرامی داشته می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از آنجایی‌که قدس شریف قبله اول مسلمین بوده و این مکان مقدس اهمیت خاصی دارد، گرامیداشت روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: این مکان مورد احترام همه مسلمین بوده و توسط یهود اولین دشمن اسلام و مسلمین غصب شده است که این عمل خلاف شرع، قانون و قوانین بین‌المللی است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از روزی که قدس شریف به اشغال در آمده است، مسلمانان و آزادی خواهان جهان عمل خلاف قوانین بین‌المللی رژیم غاصب اسرائیل را در گفتار و عمل محکوم می‌کنند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان ادامه داد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس روزی نامگذاری کردند تا مسلمین جهان از آن حمایت کرده و به فکر آزادی آن باشند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی خاطرنشان کرد: 40 سال است مردم مسلمان و آزادی خواه جهان این روز را گرامی داشته و با توجه به وقایع جهانی اقدامات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی گفت: امسال نیز با توجه به طرح معامله قرن ننگین و ضرورت محکومیت این طرح آمریکایی، اسرائیلی گرامیداشت روز قدس بیشتر از گذشته اهمیت دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مسلمانان اگر خواهان آزادی قدس و احترام به مقدسات اسلامی هستند باید آخرین ماه رمضان را به عنوان روز قدس به هر عنوانی که می‌توانند انزجار خود را از غصب این مکان مقدس و حمایت از فلسطینان را اعلام کنند.

وی گفت: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی وجود ندارد اما باید به هرشکلی که دولت صلاح می‌داند از قدس شریف حمایت و انزجار خود را از اقدامات رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنیم.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی ادامه داد: برپایی و گرامیداشت روز قدس تا آزادی قدس شریف ادامه دارد و هر ساله باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر