logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۶۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

فعالیت رشته‌های ورزشی در ستاد کرونا استان زنجان بررسی می‌شود

فعالیت-رشته‌های-ورزشی-در-ستاد-کرونا-استان-زنجان-بررسی-می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص اطلاعیه جدید ستاد ملی کرونا کشور مبنی بر فعالیت رشته‌های انفرادی گفت: منتظر ابلاغ این اطلاعیه به استان هستیم و بعد بررسی اطلاعیه در ستاد کرونا استان نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص بازگشایی باشگاه‌های وزرشی اظهار کرد: براساس اطلاعیه شماره 13 ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا اعلام شده 30 رشته ورزشی می‌توانند در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: براساس پروتکل‌های اعلام شده این رشته‌ها قرار است فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر منتظر هستیم تا این موضوع از طریق وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شود بیان کرد: در صورت دریافت ابلاغیه هماهنگی‌های لازم با ستاد کرونا استان زنجان انجام خواهد شد.

خلیلی با تاکید براینکه با توجه به وضعیت هر استان نیاز است نظر ستاد کرونا استان زنجان را هم داشته باشیم، افزود: در صورت نبودن مشکل باشگاه‌ها کد فعالیت را از مرکز بهداشت استان اخذ کرده و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با تاکید براینکه این ابلاغیه برای ورزش‌های انفرادی که ارتباط افراد کمتر است صادر شده است ابراز کرد: این موضوع نهایتا تا دوشنبه این هفته در استان زنجان مشخص می‌شود.

به گزارش موج رسا تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی‌های فکری، طناب زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج رشته‌های ورزشی هستند که فعالیت آنها توسط ستاد ملی کرونا کشور مجاز اعلام شده و تمام باشگاه‌ها نیز موظف شدند پیش از آغاز فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر