logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه استان زنجان:

سخنان مشاور روحانی پشتوانه عقلانی ندارد/دولتی‌ها باید بگویند که چه تعداد از وعده‌هایشان را عملی کرده‌اند

سخنان-مشاور-روحانی-پشتوانه-عقلانی-ندارد-دولتی‌ها-باید-بگویند-که-چه-تعداد-از-وعده‌هایشان-را-عملی-کرده‌اند

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به اظهارات حسام‌الدین آشنا گفت: احساسات بر حسام‌الدین آشنا غلبه کرده است.

روح‌الله صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در واکنش به اهانت حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور به کاندیداها و نظراتش در مورد مناظرات و برنامه‌ تلویزیونی کاندیداها اظهار کرد: آقای آشنا هر از گاهی چنین افاضات و اظهاراتی را مطرح می‌کند که نه جایگاه اجتماعی دارد و نه از نظر اخلاق مورد قبول است.

وی با بیان اینکه سخنان مشاور رئیس جمهور پشتوانه منظقی و عقلایی ندارد، افزود: مناظره قانون و مقررات خاص خود را دارد و مرجع چنین کاری به صدا و سیما و کارشناسان این سازمان برمی‌گردد و به طور یقین این کارشناسان تخصص‌های لازم را در زمینه جامعه شناسی و سیاسی را دارند.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان صدا و سیما از مشکلات جامعه خبر دارند، ابراز کرد: چالشی فکری که بین کاندیداها ایجاد می‌شود سبب تنویر افکار عمومی شده و به انتخاب اصلح  کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تک تک کلمات کاندیداها در ذهن مردم ثبت و ضبط می‌شود، گفت: مردم در آینده این سخنان را از رئیس جمهور منتخب مطالبه خواهند کرد و از طرفی مردم از حرکات کاندیداها موارد بسیاری را تشخیص می‌دهند.

صمدی با بیان اینکه به هیچ وجه منظقی نیست که کاندیداها از سوالها با خبر باشند، خاطرنشان کرد: سوالها از نظر علمی مشخص و مسئولیت طرح آن برعهده صدا و سیما است و انتخاب مجری نیز باید از طرف این سازمان انجام شود و کاندیدایی حق دخالت در این مورد را ندارد.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با تاکید بر اینکه کاندیداها باید نسبت به مسائل اشرافیت کامل داشته باشند، اظهار داشت: اگر همه چیز قبل از مناظره‌ها و  برنامه‌های تلویزیونی مشخص باشد معنای حقیقی خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه احساسات بر روی مشاور رئیس جمهور غلبه کرده است، ابراز کرد: ایشان مسائلی را مطرح می‌کنند که در شان ملت انقلابی و اسلامی ایران و انتخابات ریاست جمهوری نیست.

صمدی تصریح کرد: انتظار می‌رفت رئیس جمهور مشاور‌ توانمندی را انتخاب می‌کرد که چنین ذهنیت‌هایی را در جامعه ایجاد نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه ممکن است اظهارات حسام‌الدین آشنا به دلیل خوف از عملکرد ضعیف است، گفت: اکنون زمان ارائه و بیان عملکرد و کارنامه چهارساله است و از طرفی اعداد و ارقام باید برای مردم روشن و شفاف باشد.

دبیر حزب موتلفه بیان کرد: امروز باید مسئولان دولتی بگویند که به چه تعداد از وعده‌هایشان عمل کرده‌اند نه اینکه در کارهایی دخالت کنند که اذهان مردم را نسبت به امر مهم انتخابات مشوش کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر