logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۶۰۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآنی به صورت مجازی

آغاز-مرحله-استانی-مسابقات-قرآنی-به-صورت-مجازی

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی به صورت مجازی با حضور یک هزار و 600 دانش آموز خبر داد.

محمد جواد رضایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش استان زنجان در چند بخش برگزار می شود و بخشی از این فعالت ها به دلیل انتشار ویروس کرونا مانند عصر انتظار، برنامه هایی مرتبط با مهدویت، جشن تکلیف، مصباح الهدی در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی بیان کرد: حدود یک هزار و 200 اثر در این مسابقات برای ما ارسال شده است که در حال داروی آثار ارسالی دانش آموزان هستیم.

 رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری مهم ترین اقدامات قرآنی آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی منطقه ای، تولید محتوای های قرآنی برای شبکه شاد، ثبت اطالاعات مدیران دالقرآن های دانش آموزی در سامانه همگام، برگزاری دوره ضمن خدمات، برگزاری محافل قرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان از برنامه های آموزش و پروش استان زنجان است.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی به صورت پایلوت در ناحیه دو برگزار شد تا ایرادات احتمالی این مسابقات برطرف شود، افزود: مرحله استانی مسابقات قرآنی با حضور یک هزار و 600 دانش آموز به صورت مجازی برگزار می شود.

رضایی با اشاره به فعالیت های آموزش و پرورش در فضای مجازی، ابراز کرد: تا به امروز 29 کلیپ و 198 پوستر قرآنی در شبکه شاد منتشر شده است.

وی با بیان اینکه برخی از مدارس جشن تکلیف را قبل از انتشار ویروس کرونا برگزار کرده بودند، تصریح کرد: بعد از انتشار ویروس کرونا جشن تکلیف در مدارس به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: تا به امروز 500 کلیپ از جشن تکلیف دانش آموزان برای ما ارسال شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر