logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۶۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان:

فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی است

فروش-وکالتی-سهام-عدالت-غیرقانونی-است

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان گفت: فروش وکالتی سهام عدالت در حال حاضر انجام نمی‌شود و درصورتی که فردی اقدام به این کار کند، غیرقانونی است.

 ناصر حسین خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: فروش وکالتی سهام غیرمجاز بوده و هنوز از سوی هیچ مرجعی فروش آن اعلام نشده است به همین دلیل نباید مردم در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نباید مردم اقدام به فروش وکالتی سهام خود نمایند، افزود: هنوز مجوزی در این زمینه صادر نشده و تا زمانی که وضعیت واگذاری‌ها مشخص نشود، این امر امکانپذیر نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دارندگان سهام عدالت پس از آزاد سازی در سامانه سجام ضروری نیست چرا که تا دو ماه آینده وضعیت سهامداران در سیستم تعریف می‌شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان گفت: قبل از آزاد سازی 793 هزار نفر در استان زنجان دارای سهام عدالت بودند که میزان آزاد سازی آنها پس از اتمام ثبت‌نام مشخص می‌شود.

حسین خانلو بیان داشت: آزاد سازی سهام عدالت در حال حاضر به دو روش انجام می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت نسبت به آزاد سازی یا واگذاری سهام خود به دولت اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که می خواهند سهام آنها در اختیار دولت بماند نباید به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند چرا که عدم مراجعه به معنای عدم آزاد سازی محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر خرید و فروش سهام عدالت نیز امکانپذیر نیست و تنها با اعلام دولت این موضوع محقق می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر