logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۶۰۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه فرهنگیان زنجان خبر داد

برگزاری امتحانات دانشگاه فرهنگیان از اول تیرماه در زنجان

برگزاری-امتحانات-دانشگاه-فرهنگیان-از-اول-تیرماه-در-زنجان

رئیس دانشگاه فرهنگیان زنجان با اشاره به تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری امتحانات دانشگاه فرهنگیان از یک تیرماه در زنجان خبر داد.

کمال اوجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگارموج رسا; با اشاره به تعطیلی دانشگاه فرهنگیان زنجان در پی انتشار ویروس کرونا، اظهار کرد: کلاس‌های دانشگاه فرهنگیان بعد از تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل انتشار ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تأکید سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان بر استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی برای آموزش‌های مجازی است، ابراز کرد: با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های پیام‌رسان‌های داخلی برای این حجم از کاربر، پیام‌رسان‌های داخلی کارایی مطلوبی را برای برگزاری کلاس‌ها نداشت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه برخی از اساتید دانشگاه فرهنگیان به دلیل نارسایی پیام‌رسان‌های داخلی از پیام‌رسان‌های خارجی برای برگزاری کلاس‌ها استفاده می‌کنند، تصریح کرد: تمامی کلاس‌های دانشگاه فرهنگیان در فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تأخیر دوهفته‌ای دانشگاه فرهنگان در برگزاری کلاس‌های مجازی، عنوان کرد: به زمان تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان دو هفته اضافه می‌شود.

اوجاقلو با بیان اینکه در تقویم آموزشی اولیه برگزاری امتحانات در نیم سال دوم از 17 خردادماه برگزار می‌شد، افزود: اگر برنامه دانشگاه تغییراتی نداشته باشد امتحانات این ترم دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی یک تیرماه تا 15 تیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری امتحانات چندراه حل در نظر گرفته‌شده است، افزود: یکی از راه‌های برگزاری امتحانات برگزاری امتحانات به‌صورت کتاب‌باز است اما فعلاً تصمیمات قطعی در این راستا گرفته نشده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه  برگزاری آزمون آنلاین یکی از روش‌ها در نظر گرفته‌شده برای برگزاری امتحانات پایان‌ترم است، ابراز کرد: اگر ستاد ملی بارزه با کرونا رفع خطر کرونا ویروس را اعلام کند یکی از راه‌های برگزاری امتحانات پایان‌ترم برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری تمهیداتی اندیشیده می‌شود، عنوان کرد: افزایش بازه زمانی برگزاری امتحانت یکی از این اقدامات است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر