logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۶۰۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه روز قدس به صورت ویژه در زنجان برگزار می‌شود/ دفاع از آرمان فلسطین همیشگی است

برنامه-روز-قدس-به-صورت-ویژه-در-زنجان-برگزار-می‌شود-دفاع-از-آرمان-فلسطین-همیشگی-است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه روز قدس به صورت زنجیره انسانی و رژه موتور سواری در زنجان با هماهنگی‌های انجام شده، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌های روز قدس به صورت ویژه در استان زنجان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه سه برنامه روز قدس قطعی شده است، افزود: قرار است این برنامه‌ها به صورت به صورت میدانی برگزار شود.

این مسئول گفت: در استان‌های مختلف این برنامه‌ها در قالب راهپیمایی خودرویی، موتوری و زنجیره انسانی برگزار می‌شود که در استان زنجان راهپیمایی خودرویی برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: سایر برنامه‌های روز قدس به صورت مجازی برگزار می شود که برنامه‌های خوبی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: با توجه به اهمیت روز قدس، افزود: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای در جهان اسلام برخوردار بوده و ضروری است برنامه‌های این روز به صورت ویژه برگزار شود.

وی یادآور شد: تدبیر بلند امام خمینی (ره) موجب شد تا امروز مسئله فلسطین به مسئله‌ای بین‌المللی تبدیل شده و آزاد سازی آن امید جهانیان باشد.

این مسئول گفت: دفاع از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف از سیطره استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست برگزاری برنامه‌های این روز را بیشتر نمایان می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم ایران به منظور زنده نگه داشتن روز فلسطین هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان با برگزاری برنامه‌های مختلف این روز را گرامی می‌دارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر