logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۶۰۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان خبر داد

اعلام آمادگی دولت برای تامین بخشی از اعتبار پروژه سبزه میدان زنجان/ متعهد به اتمام پروژه در زمان اعلام شده هستیم

اعلام-آمادگی-دولت-برای-تامین-بخشی-از-اعتبار-پروژه-سبزه-میدان-زنجان-متعهد-به-اتمام-پروژه-در-زمان-اعلام-شده-هستیم

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به پیشنهاد دولت در خصوص پروژه سبزه میدان، گفت: به دولت قول داده ایم پروژه سبزه میدان در سال 99 تمام شود.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه های عمرانی شهرداری زنجان، اظهار کرد: کمیسیون ماده 5 احداث پل مدرس را در محل مورد نظر شورای شهر زنجان قبول نکرد.

وی ابراز کرد: کمیسیون ماده 5 اعلام کرد با بازگشایی ادامه خیابان شهید سپهبد سلیمانی نیازی به احداث پل مدرس در آن نقطه نیست.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه نظر کمیسیون کار و ماده 5 بر عدم احداث پل مدرس بود، تصریح کرد: طبق تصمیمات مسئولان قولی که ما برای احداث پل مدرس داده بودیم رد شد و ما اکنون اصلا به احداث پل مدرس فکر نمی کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت فزیکی پروژه سبزه میدان، عنوان کرد: کار در تمامی جبهه های پروژه سبزه میدان در حال انجام است.

راشاد با اشاره به پیشنهاد دولت برای افتتاح پروژه سبزه میدان، افزود: دولت طی چند روز گذشته به ما اعلام کرد اگر پروژه سبزه میدان تا پایان امسال به اتمام برسد حاضر هستیم برای افتتاح این پروژه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه قرار بود پروژه سبزه میدان در 6 ماهه اول سال 1400 افتتاح شود، ابراز کرد: ما به نمایندگان دولت در پی پیشنهاد ارائه شده اعلام آمادگی کردیم و اکنون پروژه به صورت شبانه روزی در حال تکمیل است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه برای اتمام این پروژه تمامی کار ها را انجام داده ایم، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر برای اتمام این پروژه در سال 99 اعلام آمادگی کرده اند.

وی عنوان کرد: دولت اعلام کرده که حاضر است بخش عمده ای از نیاز پروژه سبزه میدان را تامین کند و امیدواریم قولی که به مردم داده ایم در زمان خود عملیاتی شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر