logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۶۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قهرمان دوچرخه‌سواری:

شرکت در پویش کمک مومنانه وظیفه انسانی است/ زبان در توصیف مجاهدت‌ این روزهای بسیجیان قاصر می ماند

شرکت-در-پویش-کمک-مومنانه-وظیفه-انسانی-است-زبان-در-توصیف-مجاهدت‌-این-روزهای-بسیجیان-قاصر-می-ماند

قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا با بیان اینکه تا به امروز در برخی از کمپین‌های رزمایش کمک مؤمنانه حضورداشته‌ام، ابراز کرد: از این به بعد هم هر جا کمکی از دستم برای اقشار ضعیف جامعه برآید انجام می‌دهم.

مهدی سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که در پی انتشار ویروس کرونا در کشور و جهان به وجد آمده است کمک به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه وظیفه همه ما است.

وی با اشاره به آسیب دیدن بخشی از مردم در پی انتشار ویروس کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، ابراز کرد: همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا کمک کنیم.

قهرمان دوچرخه‌سواری با بیان اینکه از هر نظر که می‌توانیم چه ازنظر مادی و معنوی به اقشار آسیب‌دیده از کرونا ویروس باید کمک کنیم، تصریح کرد: باید کاری کنیم که اقشار ضعیف و آسیب‌دیده جامعه در این زمان احساس تنهایی نکنند تا از این بیشتر آسیب ببینند.

وی بیان کرد: اگر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه حمایت نشود آسیب‌ها روز به روز بیشتر و در این راستا عمیق‌تر می‌شود و کمک همه‌جانبه از این افراد وظیفه همه ما است.

سهرابی با بیان اینکه بسیج و سپاه با تمام توان و قدرت ازنظر مادی و معنوی در رزمایش کمک مؤمنانه فعال است، عنوان کرد: این اقدام سپاه و بسیج در حمایت از اقشار ضعیف جامعه قابل‌ستایش و تقدیر است.

وی با بیان اینکه بسیجان در این روزها واقعاً از جان خود مایه می‌گذارند تا اقشار ضعیف جامعه آسیب نبینند، افزود: بسیجیان امروز نیز مانند گذشته در خط مقدم حضور دارند و از اقشار ضعیف جامعه حمایت می‌کنند.

قهرمان دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: این اقدامات بسیجیان غیرقابل‌توصیف است و زبان در توصیف مجاهدت‌های بسیجیان قاصر است.

وی با بیان اینکه تا به امروز هر آنچه از دستم برمی‌آمد انجام داده‌ام و در برخی از کمپین‌ها حضورداشته‌ام، ابراز کرد: از این به بعد هم هر جا کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر