logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۵۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قهرمان ووشو جهان:

رهبر معظم انقلاب با تیزبینی و مدبرانه فرمان کمک مومنانه را صادر کردند/ بسیج و سپاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند

رهبر-معظم-انقلاب-با-تیزبینی-و-مدبرانه-فرمان-کمک-مومنانه-را-صادر-کردند-بسیج-و-سپاه-تمام-تلاش-خود-را-به-کار-گرفتند

قهرمان ووشو جهان با اشاره به پویش کمک مومنانه گفت: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی و مدبرانه فرمان کمک مومنانه را صادر کردند.

محسن محمد سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت انتشار ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: اکنون شرایط اقتصادی موجود در کشور سخت است و خانواده هایی که جزو قشر پایین جامعه هستند فشار اقتصادی مضاعفی را تحمل می کنند.

وی بیان کرد: وظیفه همه ما است که به مردم در حد توان خودکمک کنیم تا عزیزانی که کار خود را از دست داده اند و در شرایط سخت اقتصادی هستند بیش از این دچار مشکل نشوند.

قهرمان جهانی وشو با بیان اینکه سفره کوچک مردم بعد از زمان انتشار کرونا سفره مردم کوچک تر شد افزود: برخی از مشاغل فروش چندانی در طول سال نداشتند اما در شب عید در آمد خوبی کسب می کردند و با آن درامد روز های بعد از عید را هم سپری می کردند که متاسفانه این امر امسال محقق نشد.

وی با بیان اینکه کمک به افراد آسیب دیده وظیفه تمامی اقشار جامعه و دولت است، ابراز کرد: رهبری با نگاهی تیزبینانه و مدیرانه این پیام را صادر کرند که مردم به هم دیگر کمک کند.

محمد سیفی با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در رزمایش کمک مومنانه، افزود: بسیج و سپاه برای جمع آوری کمک های مردمی در تمامی نقاط حضور دارند و تمامی تلاش خود را برای جمع آوری کمک های مردمی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان زنجان در رزمایش کمک مومنانه خوب است، افزود: استان زنجان جزو استان هایی است که مردم آن به هم دیگر خیلی کمک می کنند و مردم علاقه بیشتری به حضور در رزمایش مومنانه نشان می دهند.

قهرمان جهانی وشو با بیان اینکه در قرآن و احادیث کمک به همدیگر در شرایط سخت توصیه شده است، افزود: ممکن است روزی من و امثال من در شرایط سخت باشیم و ممکن است مانند امروز با شیوع بیماری کرونا تمامی اقشار ضعیف جامعه در شرایط سخت باشند و نتوانند زندگی خود را بچرخانند که در این شرایط همه ما با هم باید به آن ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اگر رزمایش کمک مومنانه با قوت انجام شود افراد ضعیف جامعه که دچار مشکل شده اند احساس می کنند مردم در کنار آن ها هستند، افزود: این شرایط حضور در رزمایش کمک مومنانه را برای کل مسلمانان ایجاب می کند و امیدوارم که این بیماری از ایران و کل جهان به زودی ریشه کن شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر