logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

توزیع 10000 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان

توزیع-10000-بسته-معیشتی-در-مرحله-دوم-رزمایش-کمک-مومنانه-در-زنجان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از توزیع 10000بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دربین اقشار آسیب پذیر ونیازمند این استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، فرهاد امندی ضمن تبریک فرارسیدن 17 اردیبهشت؛سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:حرکت بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم پایه گذاری شده و وتوانسه است با حفظ روحیه جهادی واعتقادی گام های بزرگی در رفع مشکلات مردم بردارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اهمیت کار جهادی وانقلابی بیشتر مشخص می شود،به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در مقابله با این ویروس منحوس اشاره وبیان داشت: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا عملیات بیولوژیکی و ضد عفونی اماکن عمومی و پرتردد،درب منازل،مجتمع مسکونی، مساجد و اماکن مذهبی و ادارات در شهرها و روستاهای زنجان به تعداد 32 هزار و 63 نقطه انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار گروه جهادی جغرافیا ومحله محور در راستای مقابله با کرونا فعالیت می کنند،تصریح کرد:تهیه وتوزیع بسته های بهداشتی وضدعفونی در مناطق محروم وحاشیه نشین استان،فعال سازی 108 کارگاه تولید ماسک ماسک،گان و... بصورت خانگی وکارگاهی،،تهیه وتوزیع 17 هزار بروشور آموزشی در بین مردم ونیز توزیع یک میلیون و684هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از نمونه اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی استان زنجان است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به تولید 982هزار ماسک توسط بسیجیان گروه‌های جهادی با همکاری سامان فنی و حرفه ای استان از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: در این مدت 1میلیون و347هزار عدد ماسک و دستکش توزیع شده است.

امندی در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه پیرو فرامین مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان وشناسایی 30 هزار خانواده نیازمند وآسیب پذیر در سطح استان خاطر نشان کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح که در آغاز ماه مبارک رمضان اجرا گردید،ده هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند واقشار کم درآمد استان اهدا شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم در روز عید فطر اجرا می شود،عنوان کرد: 10هزار بسته معیشتی نیز در مرحله دوم توزیع خواهد شد.

این مسئول در پایان با اشاره به کمک 19میایارد ریالی خیرین در تهیه بسته های بهداشتی ومعیشتی تاکید کرد: مردم عزیز استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6273-8170-1003-9323 بانک انصار واریز کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر