logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۵۹۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبرداد

فعالیت 90 درصد کانون‌های مساجد روستایی زنجان برای مقابله با بیماری کرونا

فعالیت-90-درصد-کانون‌های-مساجد-روستایی-زنجان-برای-مقابله-با-بیماری-کرونا

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: برای مقابله و جلوگیری از پیشگیری بیماری کرونا، 90 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی استان زنجان پای کار هستند.

حجت‌الاسلام علی یار محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در میدان مقابله با این ویروس قرار گرفته و خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت 30 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه دوخت ماسک و شیلد در استان زنجان، بیان داشت: گند زدائی و ضد عفونی محیط مسجد و کانون‌های مساجد با مشارکت اعضای ستاد مبارزه با بیماری کرونا توسط کانون‌های فرهنگی و هنری زنجان انجام شد.

این مسئول از فعالیت 90 درصدی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا خبرداد و گفت: 30 درصد کانون‌های شهری نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: پویش کتابخوانی با 3 عنوان کتاب برای مردم در فضای مجازی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام یاری محمدی از طراحی و تولید محتوا در فضای مجازی برای تشویق مردم برای در خانه ماندن خبرداد و گفت: در زمینه نحوه ارتباط والدین با کودکان نیز محتواهای خوبی در فضای مجازی منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه لب خوانی با موضوع مقابله با ویروس کرونا به صورت مجازی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان با حضور 10 استان برگزار شد.

این مسئول از اجرای طرح ملی راهکار در استان زنجان خبرداد و گفت: این طرح از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور (فهما) برای قابله با شیوع بیماری کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی برگزار شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه در قالب این طرح (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار) از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری اجرایی می‌شود، ادامه داد: این طرح شامل 14 برنامه عملیاتی در قالب دو بسته برنامه‌ای ویژه مساجد و خانواده‌های نیازمند اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام یار محمدی بیان داشت: در زمینه همدلی و کار و ایثار کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اقدام به توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان می‌کنند.

وی با تقدیر از حمایت‌های خیرین در زمینه تهیه بسته‌های بهداشتی، گفت: با کمک خیرین اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برجسته‌تر شد.

این مسئول از فعالیت 380 کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان خبرداد و گفت: برنامه‌های مختلفی از سوی این کانون‌ها در طول سال برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر