logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۵۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

شهرداری زنجان هیچ تعدیل نیرویی را در دستور کار ندارد/ اجرای طرح خیابان پادگان در انتظار اخذ مجوز از ارتش است

شهرداری-زنجان-هیچ-تعدیل-نیرویی-را-در-دستور-کار-ندارد-اجرای-طرح-خیابان-پادگان-در-انتظار-اخذ-مجوز-از-ارتش-است

شهردار زنجان در مورد اجرای طرح خیابان پادگان زنجان گفت: طرح خیابان پادگان بلافاصله با اخذ مجوز از ارتش آغاز می‌شود و تا به امروز مجوز این طرح به شهرداری داده نشده است.

حبیب یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد احداث پروژه پل مدرس در زنجان اظهار کرد: اعتبار این پروژه در بودجه امسال در نظر گرفته نشده و امسال این پروژه اجرا نمی‌شود.

وی در ادامه در مورد اجرای طرح بازگشایی خیابان پادگان تصریح کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری بوده و مکاتبات لازم با ارتش در خصوص ارائه نقشه اجرای طرح انجام شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه اخذ مجوز‌های لازمه از ارتش برای اجرای پروژه در حال انجام است عنوان کرد: در حال حاضر در انتظار دریافت این مجوز هستیم و به محض دریافت این مجوز اقدامات اجرایی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز اجازه ورود شهرداری برای اجرای پروژه داده نشده است افزود: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

یگانه در مورد موضوع مطرح شده در شهرداری در خصوص تعدیل نیرو در زنجان بیان کرد: شهرداری زنجان تعدیل نیرو ندارد و حدود 17 نفر از نیروهای خدماتی که در شهرداری جذب شده بودند که یکی از دستگاه‌های نظارتی به عدم طی مراحل قانونی روند جذب آنها ایراد گرفته بود.

وی ادامه داد: در این راستا مکاتبات لازم انجام شد و بعد از بررسی‌های انجام شده 6 نفر از این افراد روند قانونی در جذب را طی کرده بودند ادامه کار دادند و تعدادی هم که در روند قانونی آنها مشکل وجود داشت از ادامه کار آنها جلوگیری شد.

شهردار زنجان با تاکید براینکه به غیر از این موارد بحث تعدیل نیرو در مجموعه شهرداری زنجان وجود ندارد ادامه داد: موضوع برون سپاری در شهرداری زنجان نیز از طرف نهادهای نظارتی پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری زنجان در این راستا تکالیف و وظایفی قانونی خود را انجام داده و موضوع برون سپاری در همه شهرها وجود دارد و شهرداری زنجان نیز این اقدامات را انجام داده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر