logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۵۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

مشکلات انبوه سازان زنجانی باید از طریق استانداری حل شود/ شهرداری در گذشته با انبوه سازان مماشات کرده است

مشکلات-انبوه-سازان-زنجانی-باید-از-طریق-استانداری-حل-شود-شهرداری-در-گذشته-با-انبوه-سازان-مماشات-کرده-است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهردار زنجان معتقد است مشکلاتی که انبوه سازان مطرح می‌کنند مربوط به کمیسون ماده 5 بوده و باید مشکلات آنان از طریق استانداری حل شود.

 عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: انبوه سازان با تجمع در مقابل شهرداری زنجان درخواست‌هایی داشتند که از سوی شهردار بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح شده از سوی انبوه سازان سطح اشغال بود، افزود: در دو ماه گذشته در این زمینه از سوی شهرداری با انبوه سازان مماشات می‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تراکم، تعداد طبقات و پیش آمدگی از دیگر درخواست‌های انبوه‌ سازان بود تا شهرداری مطابق گذشته با آنها کنار بیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه انبوه سازان معتقد بودند که برخورد شهرداری با این قشر نسبت به گذشته تند شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری اجازه نمی‌دهد تا انبوه سازان طبق روال گذشته عمل کنند.

راشاد بیان داشت: موضوعات مطرح شده توسط انبوه سازان مربوط به کمیسیون ماده 5 است و بر اساس ضوابط باید 60 درصد از سطح کل مساحت زمین تبدیل به بنا شود در حالی که از نظر انبوه سازان روند به این شکل اقتصادی نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انبوه سازان اقدام به ساخت 70 تا 80 درصد مساحت زمین می‌کنند، افزود: شهرداری از دو ماه گذشته اجازه چنین کاری را نداده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزان اعیان ساخته شده با تراکم 120 تا 180 درصد نیازهای اقتصادی انبوه سازان را رفع نمی‌کند و این قشر به این موضوع نیز اعتراض داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: درخواست دیگر انبوه سازان احداث مازاد بر تراکم بود تا شهرداری در این زمینه مشکلی را ایجاد نکند.

راشاد گفت:  شهردار زنجان معتقد است مشکلاتی که انبوه سازان مطرح می‌کنند مربوط به کمیسون 5 بوده و باید مشکلات آنان از طریق استانداری حل شود.

وی گفت: انبوه سازان این موضوع را قبول نداشته و درخواست دارند تا شهرداری به مشکلات آنان رسیدگی کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر