logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت گراميداشت هفته کار و کارگر برگزار می‎شود

همايش بهینه سازی و استفاده از داده های ایمنی و بهداشت کار

همايش-بهینه-سازی-و-استفاده-از-داده-های-ایمنی-و-بهداشت-کار

مدير روابط عمومي اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان گفت: به مناسبت گراميداشت هفته کار و کارگر همايش بهینه سازی جمع آوری و استفاده از داده های ایمنی و بهداشت کار ، مشارکت در اهداف توسعه پایدار برگزار مي شود.

به گزارش موج رسا; رسول احدي در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‎های متعددی در راستای گراميداشت هفته کار و کارگر برگزار‎ می شود، اظهار داشت: در این راستا در هشتم ارديبهشت ماه مصادف با روز جهاني ايمني و بهداشت با توجه به اهميت و نقش تأثير گذار مقوله ايمني و بهداشت کار در صيانت از نيروي انساني و منابع مادي کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد:بر اساس اعلام سازمان بين المللي کار  شعار امسال نیز " بهینه سازی جمع آوری و استفاده از داده های ایمنی و بهداشت کار ، مشارکت در اهداف توسعه پایدار " نامگذاری شده است.

احدی خاطرنشان کرد: اين همايش در روز شنبه 9 ارديبهشت ماه در محل سالن وحدت اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان برگزار می شود. 

مدیر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه‎اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: اين همايش علمي با همکاري و مشارکت همه جانبه تشکل هاي کارگري و کارفرمائي به ويژه انجمن هاي صنفي مسئولين ايمني، کميته هاي حفاظت فني و بهداشت کار و دستگاههاي مرتبط براي ارتقاي فرهنگ ايمني برگزار مي شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر