logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۵۹۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور عمرانی استاندار زنجان مطرح کرد؛

طولانی شدن روند تملک‌ها، علت تاخیر اجرای پروژه سبزه میدان/ در ضلع شمالی سبزه میدان تعارض وجود دارد

طولانی-شدن-روند-تملک‌ها،-علت-تاخیر-اجرای-پروژه-سبزه-میدان-در-ضلع-شمالی-سبزه-میدان-تعارض-وجود-دارد

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: طولانی شدن روند تملک‌ها در پروژه سبزه میدان موجب شده تا این پروژه در زمانبندی ارائه شده، پیش نرود.

 مهرداد سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر پروژه سبزه میدان زنجان در حال اجرا بوده و کارها مطابق برنامه زمان بندی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه گاهی به دلایل مختلف زمان اجرای زمان بندی با تاخیر انجام می‌شود، افزود: با حل شدن مشکلات ریز و درشت این پروژه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این مسئول گفت: به واسطه اتفاقات محیطی باید برای اجرای این پروژه بخشی تملک می‌شد با توجه به طولانی شدن فرآیندها اداری این امر دیرتر محقق شد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مشکلاتی اجرایی پروژه سبزه میدان در ضلع غربی حل شده است، افزود: پروژه در این ضلع به کار خود ادامه می‌دهد.

سلطانی خاطرنشان کرد: در جبهه شمالی پروژه سبزه میدان مشکلاتی از جمله تعارض میان تاسیسات و خدمات زیرساختی وجود داشت.

وی با اشاره به تغییرجا نمایی ساختمان‌های این پروژه، بیان داشت:شهرداری زنجان باید پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشد.

این مسئول گفت: در حال حاضر جلسات کمیته راهبردی پروژه سبزه میدان به ریاست شهردار زنجان برگزار می‌شود تا این پروژه در زمانبندی اعلام شده به اتمام برسد.

به گزارش موج رسا، طرح پروژه سبزه میدان زنجان در سال 67 به تصویب رسیده است و تا کنون عملیات‌های اجرایی مختلفی را تجربه کرده است اما با وجود تملکات و تخریب پلاک‌های محدوده طرح به اتمام نرسیده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر