logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۵۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان:

حق الزحمه سرویس مدارس برای فروردین و اردیبهشت ماه پرداخت نمی‌شود

حق-الزحمه-سرویس-مدارس-برای-فروردین-و-اردیبهشت-ماه-پرداخت-نمی‌شود

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به هزینه سرویس مدارس در ایام تعطیلی مدارس گفت: حق الزحمه سرویس مدارس برای فروردین و اردیبهشت پرداخت نمی شود.

اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی مدارس در کشور از اسفند ماه، اظهار کرد: حق الزحمه سرویس مدارس در فروردین و اردیبهشت ماه پرداخت نمی شود.

وی با گریز به پرداخت 50 درصدی حق الزحمه سرویس مدارس در برخی از نواحی استان زنجان برای اسفند ماه، ابراز کرد: پرداخت حق الزحمه سرویس مدارس در استان های کشور متفاوت بوده است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری صحبت های مدیرل عامل تاکسیرانی تهران در راستای عدم پرداخت هزینه سرویس مدارس در کل ایام تعطیلی مدارس، تصریح کرد: تنها مرجع تصمیم گیر در خصوص حق الزحمه سرویس مدارس کارگروه ماده 18 نواحی آموزشی است و نه هیچ شخص یا گروه دیگری.

وی با بیان اینکه دانش آموزان تهرانی تمامی حق الزحمه سرویس مدارس را برای اسفند ماه پرداخت کرده اند، عنوان کرد: باتوجه به اینکه تعطیلی مدارس در اسفند ماه یک اتفاق غیر مترقبه بود و این مسئله در قرارداد سرویس مدارس ذکر شده، کارگروه ماده 18 نواحی آموزش و پرورش استان تصمیم بر اخذ 50 درصد از حق الزحمه سرویس مدارس گرفته شد تا رانندگان ضرر زیادی را متحمل نشوند.

ابراهیمی با بیان اینکه هیچ فردی به صورت کشوری نمی تواند برای حق الزحمه سرویس مدارس تصمیم گیری کند، افزود: اخبار مانند صحبت های مدیرعامل تاکسیرانی تهران نباید در رسانه ها درج شود چرا که فقط کارگروه ماده 18 نواحی آموزش و پرورش می تواند در این خصوص تصمیم گیری کند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر