logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۵۸۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

برگزاری جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم به تعویق افتاد/ تغییر زمان برگزاری 12 رویداد فرهنگی زنجان

برگزاری-جشنواره-غذای-اکو-جاده-ابریشم-به-تعویق-افتاد-تغییر-زمان-برگزاری-12-رویداد-فرهنگی-زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ششمین جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در زمان دیگری برگزار می‌شود.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود خرداد ماه امسال جشنواره غذای اکو – جاده ابریشم در زنجان برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه تقویم جدید جشنواره‌های استان به وزارتخانه اعلام و زمان دیگری برای برگزاری برنامه‌ها مشخص می‌شود، افزود: با اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا تقویم جدید به وزارتخانه ارسال می‌شود.

این مسئول بیان داشت: جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم  جزو جشنواره‌های بین‌المللی است که از بهمن ماه سال گذشته در تقویم رویدادهای فرهنگی استان پیش‌بینی شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ادامه داد: برای برگزاری این جشنواره نیازمند رایزنی و مکاتبه با با سفارتخانه‌ها و مراکز بین‌المللی هستیم که متاسفانه شیوع کرونا موجب شد تا در زمان مقرر برگزار نشود.

ارجمند با بیان اینکه زمان برگزاری 12 جشنواره فرهنگی استان زنجان در تقویم جدید مشخص می‌شود، افزود: برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی نیز برای مرداد ماه برنامه‌ریزی شده است که با سفید شدن وضعیت برگزار می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر رویکرد برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزاری برنامه‌ها در فضای مجازی است.

این مسئول بیان داشت: اولین جشنواره پخت شیرینی خانگی در فضای مجازی از اولین روز ماه رمضان آغاز به کار کرده است و تا 28 ماه رمضان ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: این جشنواره به منظور معرفی شیرینی‌های سنتی و خانگی استان زنجان برگزار شده است که برندگان آن همزمان با عید سعید فطر معرفی می‌شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر