logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان خبر داد

300 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی در زنجان برگزار می شود

300-برنامه-به-مناسبت-هفته-عقیدتی-در-زنجان-برگزار-می-شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 300 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی در زنجان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی متین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مطهری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین برنامه های مختلفی را در استان اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیز در راستای تکریم معلمان سالروز شهادت آیت الله مطهری را به نام روز معلم نامگذاری کرده است، تصریح کرد: هفته عقیدتی نیز از سوی سپاه برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان حفظ انقلاب و دستآوردهای آن را مهم ارزیابی کرد و گفت: شهید مطهری توانست به زیبایی دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کند.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه در آموزه های شهید مطهری بصیرت، درک و فهم سیاسی قابل مشاهده است، بیان داشت: معنویت،بصیرت،فهم و درک سیاسی از ویژگی های بارز و برجسته شهید مطهری است.

وی با اشاره به اینکه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از هشتم اردیبهشت ماه آغاز و در 15 اردیبهشت ماه به پایان می رسد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند سالهای گذشته برنامه هایی را در رابطه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اجرا می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 10 برنامه به عنوان مهمترین برنامه های سپاه در گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری در سطح استان زنجان اجرا می شود، گفت: اجرای نشست های سیاسی و بصیرتی در نواحی و حوزه از اقدامات سپاه در هفته عقیدتی و سیاسی است.

حجت الاسلام متین حضور در نماز جمعه، دیدار با ائمه جماعات شهرستان،اجرای صبحگاه مشترک را از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده های شهدا،فضا سازی داخل مقر و شهرستانها،برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قران کریم از جمله اقدامات سپاه استانزنجان در هفته عقیدتی است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر