logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۵۸۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تشدید نظارت بر مراکز تولید مواد غذایی و قنادی‌ها در زنجان/ 52 نقطه از شهر باید ضدعفونی شود

تشدید-نظارت-بر-مراکز-تولید-مواد-غذایی-و-قنادی‌ها-در-زنجان-52-نقطه-از-شهر-باید-ضدعفونی-شود

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به فعالیت کارگاه‌های پخت زولبیا و بامیه در زنجان، گفت: هیچ کارگاه زیرزمینی پخت زولبیا و بامیه به ما گزارش نشده است.

جلیل نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کارگاه‌های زیرزمینی پخت زولبیا و بامیه در زنجان، اظهار کرد: تا این لحظه هیچ گزارشی از کارگاه‌های زیرزمینی پخت زولبیا و بامیه در زنجان به ما گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه به همه امکان تولیدکننده مواد غذایی و تنقلات در زنجان نظارت می‌شود، ابراز کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا در زنجان همکاران بهداشت و محیط در سرتاسر استان نسبت به اقدامات مختلفت بهداشتی در حال بازرسی و بررسی تمامی جوانب بهداشت در اماکن و محیط ها هستند.

مسئول بهداشت محیط دانشگاه‌های زنجان با گریز به حلول ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: محل‌های پخت زولبیا و بامیه و نان چایی در زنجان موردتوجه بازرسان بهداشت و محیط دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه هرزمانی تخلفی از طرف واحدهای تولید مواد غذایی و شیرینی‌پزی‌ها صورت گیرد برخورد انجام می‌شود، عنوان کرد: اکنون در حال نظارت بر اماکن تولید مواد غذایی و شیرینی‌پزی‌ها هستیم و اکنون کمی زود است تا بگوییم در ماه رمضان چند واحد به خاطر تخلف پلمپ شده‌ است.

نصیری بیان کرد: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمادگی دریافت گزارش‌ها مردمی در خصوص کارگاه‌های زیرزمینی پخت زولبیا و بامیه را دارد تا اقدامات نظارتی را به همراه مسئولان امر انجام دهد.

وی با بیان اینکه 52 نقطه از شهر باید ضدعفونی شود، افزود: بر اساس پروتکل‌ها ضدعفونی توسط مسئولان امر انجام می‌شود و دانشگاه علم پزشکی زنجان نیز بر این کار نظارت دارد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر