logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۵۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

هیچ پارکی در شهر زنجان بازگشایی نشده است

هیچ-پارکی-در-شهر-زنجان-بازگشایی-نشده-است

شهردار زنجان با اشاره به حضور مردم در پارک ها گفت: پارک ها هنوز بازگشایی نشده است اما چون پارک ها دیوار ندارند مردم در پارک ها حضور دارند.

حبیب ملایی یگانه در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به وضعیت بازگشایی پارک ها و تفرجگاه های شهر زنجان، اظهار کرد: در شهر زنجان هیچ پارکی بازگشایی نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس هیچ پروتکلی برای بازگشایی پارک ها ابلاغ نشده است ابراز کرد: منتظر هستیم تا طبق نظر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در خصوص بازگشایی پارک ها اقدام کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به ورود مردم به پارک هایی که دیوار ندارد تصریح کرد: مردم همان طوری که در جاهای دیگر حضور دارند به پارک ها هم ورود داشته اند و آنچه رسما به ما ابلاغ شده است بسته بودن پارک ها است.

وی با بیان اینکه ضد عفونی فضا های عمومی شهر و مبلمان شهری به عهده شهرداری است عنوان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس بخشی از ضد عفونی شهر به عهده سازمان بسیج قرارداده شده است.

یگانه با بیان اینکه اکنون ضد عفونی ایستگاه های اتوبوس، پمپ بنزین، محل جمع آوری زباله و.. توسط شهرداری ها انجام می شود افزود: پروتکل های ضد عفونی شهر تغییر کرده است تا عوارض مواد شیمیایی بر طبیعت کم شود و دقت در ضد عفونی افزایش یابد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر