logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد؛

توزیع 3000 بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد ریال در نخستین رزمایش کمک مومنانه در زنجان

توزیع-3000-بسته-معیشتی-به-ارزش-12-میلیارد-ریال-در-نخستین-رزمایش-کمک-مومنانه-در-زنجان

 فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از توزیع 3 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد ریال در اولین مرحله رزمایش مؤمنانه سپاه زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در رزمایش کمک مؤمنانه سپاه زنجان بابیان اینکه بسیج درصحنه‌های مختلف تابلوهای بسیار زیبای تاریخی در دفاع مقدس، سازندگی و ارائه خدمات به محرومان، امدادرسانی به مردم، کمک به دانشگاه علوم پزشکی و...  به یادگار گذاشته است، اظهار کرد: برای کمک به پرستاران و پزشکان و دانشگاه علوم پزشکی از تمامی توان سپاه انصار المهدی(عج)، تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان، نواحی سپاه در شهرستان‌ها، پایگاه‌های مقاومت، گردانهای جنگ نوین، تجهیزات سپاه، گروه‌های جهادی بسیجیان، کانون‌های اقشار بسیج از ابتدا تابه‌حال استفاده کرده‌ایم و درصحنه‌های مختلف کار های بسیار عظیم و ارزشمندی را بسیجیان انجام داده‌اند.

وی بابیان اینکه 4 هزار و 500 باب واحد اداری، اماکن عمومی و مذهبی توسط بسیجیان و سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان مورد ضدعفونی و گندزدایی قرارگرفته است، ابراز کرد: 4 هزار و 800 نقطه در استان توسط بسیجیان و سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان مورد ضدعفونی و گندزدایی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به توزیع اقلام ضدعفونی‌کننده و بسته‌های بهداشتی در بین نیازمندان تصریح کرد: 30 هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهر در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

وی با اشاره به 79 کارگاه تولید ماسک در استان توسط بسیجیان در مساجد و پایگاه‌ها عنوان کرد: 772 هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک بسیج استان زنجان تولید و در بین نیازمندان و دستگاه‌ها توزیع‌شده است.

سردار کرمی بیان کرد: 575 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده توسط بسیجیان از خیرین جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع‌شده است.

وی با گریز به کار های آموزشی بسیجیان در راستای مقابله با ویروس کرونا در زنجان خاطرنشان کرد: در استان 124 هزار و 700 نفر بسیجی به‌صورت چهره به چهره اصول مبارزه به کرونا ویروس را آموزش داده و 17 هزار بروشور آموزشی را تهیه و توزیع کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بابیان اینکه 15 هزار و 323 بسیجی به‌صورت سامان‌یافته در قالب گروه‌های جهادی پایگاه محور، محله محور و جغرافیا محور در راستای مبارزه با ویروس کرونا حضور فعال داشته‌اند افزود: آمار ارائه‌شده در خصوص تعداد بسیجیان حاضر در گروه‌های جهادی فقط افراد سازمان‌یافته اعلام‌شده است در حالی که تمامی مساجد، پایگاه‌ها و کانون‌ها در این راستا فعال بوده‌اند.

وی با اشاره به کمک‌های خیرین و برخی از نهاد و احدهای تولید برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ابراز کرد: خیرین استان زنجان تا به امروز 300 میلیون تومان و یکی از واحدهای تولیدی 500 میلیون تومان برای تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی کمک کرده است.

سردار کرمی با اشاره به ارزش ریالی بسته‌های معیشتی تهیه‌شده توسط سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: هر بسته شامل 14 قلم لوازم معیشتی با ارزش 4 میلیون ریال است.

وی بابیان اینکه امروز در سراسر استان رزمایش کمک مؤمنانه بانام مبارک آقا امام زمان (عج) آغاز می‌شود عنوان کرد: در این مرحله از کمک مؤمنانه که امروز در زنجان آغاز می‌شود بیش از 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود و در سایر شهرستان‌ها نیز توزیع بسته‌های معیشتی در حال انجام است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اجرای سه مرحله‌ای رزمایش مؤمنانه توسط سپاه انصار المهدی استان زنجان افزود: مرحله اول این رزمایش امروز آغاز می‌شود و مراحل بعدی آن در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز عید فطر انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه در استان هدایت و رهبری این حرکت مؤمنانه توسط نماینده ولی‌فقیه در استان انجام می‌شود، ابراز کرد: قبل از منویات مقام معظم رهبری  28 هزار و 180 بسته معیشتی توسط بسیجیان در بین افراد آسیب‌دیده در کرونا ویروس توزیع‌شده بود.

سردار کرمی بابیان اینکه با فعال شدن قرارگاه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند و کمتر برخوردار و گروه‌هایی که در این راستا آسیب‌دیده‌اند تهیه‌شده است تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بر اساس فهرست‌های تهیه‌شده و به‌صورت سازمان‌دهی در مراحل توزیع می‌شود.

وی با اشاره به صحنه‌های زیبایی که در زمان دفاع مقدس در کمک‌های مردمی به جبهه‌های خلق می‌شد ادامه داد: در آن زمان کمک‌های مردمی برکات بسیاری داشت و امروز هم همین‌طور است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر