logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

۹ پروژه ورزشی استان زنجان امسال افتتاح می‌شود/به دنبال جبران ضعف‌ها در حوزه تیم‌های باشگاهی هستیم

۹-پروژه-ورزشی-استان-زنجان-امسال-افتتاح-می‌شود-به-دنبال-جبران-ضعف‌ها-در-حوزه-تیم‌های-باشگاهی-هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از افتتاح ۹ پروژه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تا پایان امسال خبر داد.

علی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه وضعیت مطلوب اداره کل ورزش و جوانان زمان روی کارآمدنش اظهار کرد: جا دارد از زحماتی که در طول سالهای گذشته در این مجموعه شده تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی سرلوحه تمامی برنامه‌های ما قرار دارد، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و ما نیز در این راستا حرکت و فعالیت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره اینکه ورزش استان همیشه سرآمد بوده و خواهد بود، ابراز کرد: با این وجود استان زنجان از لحاظ زیرساختی و اعتباری نیاز به تقویت دارد.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگی در حوزه ورزش و جوانان در استان وجود دارد، گفت: این پروژه‌ها با توجه به اینکه با کمبود اعتبار مواجه شدند، وقفه‌ای در بهره‌برداری ایجاد شده که سعی داریم دوباره این پروژه‌ها را فعال و در مدت زمان نزدیک افتتاح کنیم.

جوان با اشاره به اینکه امسال ۹ پروژه در استان افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارها در این راستا آغاز شده و سعی داریم با تامین اعتبار تعداد این پروژه‌ها را افزایش دهیم.

وی با ابراز "استان زنجان از لحاظ قهرمانی، ورزش همگانی و تعداد مدالهای کسب شده جزو 10 استان برتر کشور است" اضافه کرد: تلاش ما این است تا جایگاه استان را بیشتر از این ارتقا دهیم و در رتبه‌های نخست قرار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به وضعیت اقتصادی استان یادآور شد: ورزش باشگاهی و حرفه‌ای تحت تاثیر وضعیت اقتصادی حاکم بر استان است اما جایگاه ما در ورزش قهرمانی و همگانی نشان می‌دهد که کارهای خوبی در استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم ضعفی که در حوزه باشگاهی و ورزش حرفه‌ای داریم را پوشش دهیم و تلاشها به این سمت متمرکز شده و سعی می‌کنیم تیم‌های خوبی را به مسابقات باشگاهی اعزام کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر