logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۵۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

قاچاق کالا و ارز در صدر پرونده‌های تعزیزات زنجان است

قاچاق-کالا-و-ارز-در-صدر-پرونده‌های-تعزیزات-زنجان-است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به محکومیت 229 میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا و ارز گفت: قاچاق کالا و ارز در صدر پرونده‌های تعزیزات زنجان قرار دارند.

مرتصی ممیزی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تعزیرات استان در سه مورد صلاحیت رسیدگی دارد، اظهار کرد: در مبحث کالا و خدمات 2 هزار و 192 پرونده مربوط به صنعت و معدن است.

وی عنوان کرد: قاچاق کالا و ارز از مهمترین پرونده‌ها در طول سال 95 بوده است که تعداد این پرونده‌ها 833 مورد بوده که میزان محکومیت این تخلف 229 میلیارد ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به میزان پرونده‌های دارویی در استان زنجان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: تعداد 674 فقره پرونده در این تخلف وجود دارد که میزان محکومیت 3 میلیون ریال بوده که سومین پرونده از رسیدگی‌های تعزیرات استان است.

وی تصریح کرد: اعاده حق شاکی 160 مورد, معدوم‌سازی کالا 94 فقره, سرقت ضبط خودرو 29 فقره و عدم درج قیمت یک هزار و 77 مورد بوده که در تعزیرات استان به ثبت رسیده است.

ممیزی گفت: کم فروشی کالا 468 مورد و پوشاک 265 فقره بوده است که با بازرسی‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان ضبط شده است.

وی ابراز کرد: در مجموع جمع کل پرونده‌ها 5 هزار و 505 مورد بوده که مجموع محکومیت‌ها نیز 303 میلیارد و 622 میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به مبلغ وصولی از این محکومیت‌ها عنوان کرد: در مجموع مبلغ وصولی 72 میلیارد ریال بوده که متوسط محکومیت در هر پرونده در استان زنجان 25 میلیون ریال است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر