logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۵۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

500 سری جهیزیه در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود/ اتمام اجرای 300 پروژه محرومیت زدائی در استان

500-سری-جهیزیه-در-بین-نیازمندان-استان-زنجان-توزیع-می‌شود-اتمام-اجرای-300-پروژه-محرومیت-زدائی-در-استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده،500 سری جهیزیه در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود.

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از سال 92 در زمینه اشتغال و تولید به ویژه امنیت غذایی 37 میلیارد تومان تسهیلات به ویژه در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی افزود: آموزش افرادی که در بحث تولید وارد می‌شوند یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی است که به همین منظور تفاهم‌‌نامه‌هایی با سازمان فنی‌و حرفه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی منعقد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از بحث تولید فروش محصولات از مهمترین فعالیت‌های این سازمان است که امسال با اجرای نمایشگاه‌های دائمی مختلف در شهرستان‌ها در این زمینه اقدام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: صندوق‌‌های قرض‌الحسنه در بین مردم ایجاد شده است و این صندوق‌‌ها برای فعالیت بیشتر به طرف تشکیل تعاونی سوق داده می‌شود.

امندی افزود: 500 پروژه محرومیت زدائی در سال گذشته برنامه‌ریزی شد که تا کنون 300 پروژه به اتمام رسیده است و اوایل امسال بقیه پروژه‌ها اجرایی می‌شود.

وی افزود: 500 سری جهیزیه اوایل امسال در بین زوج‌های نیازمند و محروم توزیع شده همچنین 200 پروژه جدید به ویژه در حوزه آبرسانی اجرایی می‌شود.

این مسئول از توزیع البسه در بین نیازمندان خبرداد و گفت:  توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهادهای حمایتی نیستند، از دیگر اقدامات این سازمان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر