logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

برجام نمی تواند مسائل و مشکلات کشور را حل کند/اتحاد در بین مسئولان نظام بزرگترین تهدید برای استکبار

برجام-نمی-تواند-مسائل-و-مشکلات-کشور-را-حل-کند-اتحاد-در-بین-مسئولان-نظام-بزرگترین-تهدید-برای-استکبار

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر اتحاد و همدلی در بین مسئولان نظام اسلامی نباشد، مسائلی همچون برجام نمی تواند مسائل و مشکلات کشور را حل کند.

علی وقف چی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: برجام نتوانست انتظارات مردم ایران را برآورده کند و امروز تهدیدات دشمنان نسبت به نظام اسلامی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه برای کاهش وابستگی کشور به خارج باید از اتحاد و همبستگی بیشتری برخوردار بود، اضافه کرد: در واقع اتحاد بین مردم و مسئولان موجب عقب نشینی دشمنان نظام اسلامی می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر مشکلات داخلی کشور را با اتحاد و همدلی حل کنیم،در واقع پاسخ دندان شکنی به دشمنان داده ایم، تصریح کرد: این اتحاد پاسخی است برای کسانی که به نوعی در فکر تضعیف و تحریم ایران هستند.

وقف چی با بیان اینکه ما معتقدیم که اگر مسائل و مشکلات داخلی در بین خودمان حل شود و به اتحاد حداکثری برسیم و بسیاری از مشکلات به دست خودمان حل می شود، افزود: اما اگر این اتحاد و همیت وجود نداشته باشد، مسائلی چون برجام نمی تواند مشکلات کشور را حل کند.

وی با بیان اینکه در صورت اتحاد و همدلی در کشور دیگران در تصمیم گیری ها و مواضع خود نسبت به نظام اسلامی تجدید نظر می کنند، ادامه داد: هنگامی که یکصدایی در کشور نمود یابد،دشمنان مجال توطئه نمی یابند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اتحاد می تواند بزرگترین تلنگر و تهدیدی برای کشورهای استکباری باشد، ادامه داد:باید مسئولان و دلسوزان نظام دست به دست هم داده از تفرقه و واگرایی با تکیه به منابع داخلی جلوگیری کنند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر