logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۵۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

شناسایی 30000 خانواده نیازمند در قالب طرح کمک مومنانه در استان زنجان /حفظ حرمت خانواده‌ها مهمترین هدف طرح کمک مومنانه است

شناسایی-30000-خانواده-نیازمند-در-قالب-طرح-کمک-مومنانه-در-استان-زنجان-حفظ-حرمت-خانواده‌ها-مهمترین-هدف-طرح-کمک-مومنانه-است

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در قالب طرح کمک مومنانه در استان زنجان،30 هزار خانواده بی‌بضاعت در استان زنجان شناسایی شده است.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه از نیمه شعبان و به منظور حل مشکلات اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و اشتغال مردم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور دستگیری از افراد کم برخوردار و تحت حمایت نهادهایی همچون سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان اجرایی می‌شود، افزود: همچنین افرادی که دارای مشاغلی همچون دستفروشی، پیک موتوری، راننده تاکسی، کارگر ساختمانی و دارندگان چرخ دستی حمل بار بازار در قالب این طرح حمایت می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: این رزمایش از 23 فروردین با رمز یا صاحب الزمان (عج) به منظور شناسایی افراد کم بضاعت و کم برخوردار آغاز شده است و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج استان تا کنون 30 هزار نفر را شناسایی کرده‌اند.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: لیست این افراد به تهران اعلام و مغایرت‌گیری شده است و از چهارشنبه این هفته توزیع بسته‌های معیشتی در استان آغاز می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در قالب این طرح بسته‌های معیشتی توزیع شده و حساب خرید مردم بی‌بضاعت از بقالی محلات تسویه می‌شود، افزود: تامین اجاره مسکن و حل مشکل درمان با کمک خیرین از دیگر اقدامات در قالب طرح کمک مومنانه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم این طرح همزمان با 19 اردیبهشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در زنجان، گفت: مرحله سوم این طرح نیز همزمان با عید فطر اجرایی می‌شود.

این مسئول یادآور شد: این کمک‌ها با حفظ حرمت و عزت نفس خانواده‌ها از سوی پایگاه‌های بسیج محلات با همکاری مراکز نیکوکاری و هئیت امنای مساجد اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر