logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۵۸۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد؛

لغو طرح زوج و فرد در زنجان/ مشکلی در تامین ارزاق عمومی در ماه مبارک رمضان نداریم

لغو-طرح-زوج-و-فرد-در-زنجان-مشکلی-در-تامین-ارزاق-عمومی-در-ماه-مبارک-رمضان-نداریم

فرماندار زنجان با اشاره به لغو طرح زوج و فرد در زنجان گفت: از امروز وضعیت ترافیکی استان به حالت عادی باز می گردد.

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به پایان زمان اجرای طرح زوج و فرد در زنجان، اظهار کرد: از امروز وضعیت ترافیکی استان به حالت عادی  باز می گردد.

وی با بیان اینکه لغو طرح زوج و فرد از طرف شورای ترافیک به پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده است، ابراز کرد: گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در زنجان ادامه دارد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه فعلا بنا است که اتوبوسرانی در زنجان فعالیت نداشته باشد، تصریح کرد: برای فعالیت اتوبوسرانی بعد از ابلاغ مصوبات ملی تصمیم گیری می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در تامین ارزاق عمومی مشکلی نداریم، عنوان کرد: رصد بازار در خصو تامین اقلام و قیمت ها صورت می گیرد و گزارش روزانه رصد ها در خصوص موجودی انبار ها و قیمت ها تهیه می شود.

عسگری با اشاره به پیش بینی آغاز توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان زنجان توسط سازمان صمت، افزود: مشکل خاصی در خصوص تامین اقلام عمومی وجود ندارد و با توجه به شرایط بازار از نظر تامین اقلام و قیمت ها به نظر می رسد تغییر محسوسی را نداشته ایم.

وی با اشاره به فصل برداشت سیفی جات در مناطق گرمسیر کشور، بیان کرد: کاهش قیمت سیفی جات به دلیل رسیدن فصل برداشت سیفی جات در مناطق گرمسیر کشور را متصور هستیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر