logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۵۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان خبرداد

تشکیل پویش سراسری همت پهلوانانه و کمک مومنانه در استان زنجان

تشکیل-پویش-سراسری-همت-پهلوانانه-و-کمک-مومنانه-در-استان-زنجان

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان از تشکیل پویش همت پهلوانانه و کمک مومنانه در بین ورزشکاران زنجانی خبرداد و گفت: در این راستا تهیه و توزیع 3 هزار 500 بسته اقلام غذایی هدف گذاری شده است.

طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری پویش همت پهلوانانه و کمک مومنانه در بین ورزشکاران استان زنجان تشکیل شده است اظهار کرد: این پویش در سطح همه شهرستانهای استان زنجان جهت کمک به نیازمندان جامعه تشکیل شده است.

وی با تاکید براینکه تعدادی از افراد نیازمند شناسایی شدند و اقلامی که تهیه شدند در بین این افراد توزیع خواهد شد ابراز کرد: اولویت اول ما کمک به خانواده‌ ورزشکاران نیازمند بوده و بعد از آن کمک به سایر نیازمندان جامعه است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به اینکه تهیه و توزیع 3 هزار 500 بسته اقلام غذایی هدفگذاری شده است عنوان کرد: از ظرفیت هیئت‌های وزرشی نیز در شناسایی خانواده‌های نیازمند کمک می‌گیریم.

وی با تاکید براینکه از زمانی که این بیماری منحوس در جامعه شیوع داشته بسیج ورزشکاران در مقابله با این بیماری پای کار آمده و در عملیات های ضدعفونی امکان عمومی و محیط ورزشی اقدام کرده است ابراز کرد: ضدعفونی 69 مورد از اماکن عمومی انجام شده و 100 بسته اقلام ضدعفونی کننده نیز در استان توزیع شده است.

امیری با تاکید براینکه 500 لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در استان زنجان توزیع کردیم عنوان کرد: 600 مورد بروشورهای آموزشی نیز در بین مردم زنجان توزیع شده و علاوه برآن نیز آموزش‌های چهره‌به‌چهره در مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود.

زنجان

زنجان

 

وی همچنین از توزیع یک هزار و 200 عدد ماسک خبرداد و گفت: 2 هزار جفت دستکش نیز تهیه و در سطح استان زنجان توزیع شده است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به اینکه 100 بسته سبد غذایی و معیشتی نیز در بین نیازمندان توزیع شده است بیان کرد: یک هزار و 200 عدد نیز لباس‌های مخصوص ضدکرونایی برای کادر درمانی استان تهیه و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه 5 کارگروه مقابله با بیماری کرونا نیز در زنجان تشکیل شده است ادامه داد: تا ریشه کنی بیماری کرونا این اقدامات همچنان ادامه دارد و امیدواریم با یاری خداوند هر چه زودتر بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

امیری در پایان از خیرین برای مشارکت در کمک‌های مومنانه و انسان دوستانه دعوت کرد و افزود: خیرینی که تمایل برای مشارکت در این کار خیر را دارند می‌تواند کمک‌های خود را به شماره کارت 6037997599099992 واریز کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر