logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۵۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردا زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد

تلاش برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی در زنجان/ تمامی پارکهای شهر تعطیل هستند

تلاش-برای-فعالیت-مجدد-ناوگان-اتوبوسرانی-در-زنجان-تمامی-پارکهای-شهر-تعطیل-هستند

شهردار زنجان از تلاش برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی در زنجان خبر داد.

حبیب ملایی یگانه در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند توسط مردم، اظهار کرد: ضد عفونی معابر طبق دستور العمل ستاد ملی مقابله کرونا در حال اجرا است.

وی با اشاره به وضعیت پارک ها و تفرجگاه های شهر زنجان، ابراز کرد: تمامی پارکهای زنجان مانند گذشته تعطیل است.

شهردار زنجان با یادآوری تعطیلی مشاغل پر خطر در زنجان، تصریح کرد: مشاغل کم خطر با ثبت در سامانه و با شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه امروز آخرین روز اجرای طرح زوج و فرد در زنجان است، عنوان کرد: اگر درخواست تمدید طرح زوج و فرد از طرف ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس به شوارای هماهنگی ترافیک ابلاغ شود این طرح ادامه دار خواهد بود و اگر بررسی های میدانی حاکی از این باشد که اجرای طرح زوج و فرد در فاصله گذاری اجتماعی هوشمند تاثیر زیاد نداشته است تصمیم بر لغو این طرح گرفته می شود.

یگانه با گریز به ابلاغ پروتکل فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی به تمامی شهر ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس، افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی باید برای فعالیت خود تمامی بند های آن پروتکل را رعایت کند تا اجازه فعالیت داشته باشد و این پروتکل در زنجان به سازمان حمل و نقل و بار و مسافر ابلاغ شده است.

وی با یادآوری تعطیلی اتوبوسرانی درون شهری در زنجان، ابراز کرد: بخش خصوص حاضر به ادامه فعالیت با قراداد گذشته خود نیست و جلسات متعددی تشکیل شده است و امیدواریم طی چند روز آینده توفقات ما با بخش خصوصی نهایی شود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اتوبوسرانی فعال شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه افزایش کرایه حمل و نقل با آغاز به کار مجدد اتوبوسرانی هم زمان نیست، عنوان کرد: افزایش کرایه در سیتم حمل و نقل عمومی هر ساله انجام می شود ولی این امر ارتباطی به آغاز به کار مجدد اتوبسرانی در زنجان ندارد و فعالا افزایش کرایه در زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه افزایش کرایه های سیستم حمل و نقل عمومی مستلزم طی یک پروسه قانونی است، خاطر نشان کرد: برای افزایش کرایه سیتم حمل و نقل عمومی با تصویب کرایه در شورای شهر و تایید فرماندار زنجان و ستاد تنظیم بازار افزایش کرایه حمل و نقل عمومی انجام می شود.

یگانه با بیان اینکه در صندلی عقب تاکسی ها حتما باید دو نفر مسافر حضور داشته باشد، افزود: جدا کردن بخش راننده و مسافر به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شده است ولی انجام این اقدامات زمان بر است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر