logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۵۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان خبر داد؛

امکان استفاده تمامی دانش آموزان زنجانی از خدمات آموزشی موسسه علمی رزمندگان اسلام

امکان-استفاده-تمامی-دانش-آموزان-زنجانی-از-خدمات-آموزشی-موسسه-علمی-رزمندگان-اسلام

مدیر موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان با اشاره به خدمات آموزشی موسسه علمی رزمندگان اسلام گفت: امکان استفاده تمامی دانش آموزان استان از خدمات آموزشی موسسه علمی رزمندگان اسلام وجود دارد.

اکبر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به تعطیلی مدارس در پی انتشار ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: موسسه علمی رزمندگان اسلام در راستای ماموریت های خود به منظور جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آمزان در مدارس وابسته به این موسسه و به منظور جلوگیری از آسیب های حضور دانش آموزان در شبکه های اجتماعی غیر مجاز با تمام قوت بعد از بررسی شیوه های تدریس در فضای مجازی اقدام به طراحی دوره های آموزش برای دانش آموزان خود کرد.

وی با اشاره به تدریس در مدارس استان به شیوه های متفاوت، ابراز کرد: برخی از این شیوه های تدریس در فضای مجازی نواقصی داشته و یا برخی از شبکه های اجتماعی خطرات جبران ناپذیری را برای دانش آموزان دارد.

مدیر موسسه علمی رزمندگان اسلام با اشاره به تخصص این موسسه در حوزه آموزش و تعهد نسبت به اصول و ارزش های دینی و تربینی، تصریح کرد: این موسسه علمی اقدام به برنامه ریزی برای آموزش در فضای مجازی در قالب امن و کم خطر برای دانش آموزان کرده به نحوی که این شیوه آموزش مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کلاس هایی که قبلا به صورت حضوری در مدارس برگزار می شد اکنون به صورت مجازی در حال برگذاری است و دانش آموزان از تدریس معلم خود در فضای مجازی بهره مند می شوند، عنوان کرد: در پنل آزمون معلمان اقدام به طراحی سوال می کنند و دانش آموزان در خانه به صورت بر خط آزمون می دهند و نتیجه را مشاهده می کند.

رجبی با بیان اینکه تکالیف دانش آموزان در سامانه جامع هم کلاسی قرار داده می شود، افزود: این شیوه ضمن سرعت و دقت، خانواده ها را از وضعیت درسی دانش آموزان باخبر می کند و دانش آموزان را از استفاده شبکه های اجتماعی برای آموزش بی نیاز می کند.

وی با بیان اینکه موسسه علمی رزمندگان روزانه 35 کلاس برای دانش آموزان خود برگزار می کند، ابراز کرد: این موسسه بیش از 2 هزا دانش آموزان در شهر و  4 روستا دارد و در 11 روستای کلاس های پیش دبستانی را برگزار می کند.

مدیر موسسه علمی رزمندگان اسلام استان زنجان با اشاره به مشکلات اینترنت در برخی از روستاه ها و یا عدم دسترسی برخی از دانش آموزان به اینترنت در روستا ها، تصریح کرد: کلاس های درسی در قالب لوح فشرده به دانش آموزان این موسسه در روستا ها تحویل شده است تا دانش آموزان از تدریس معلمان خود بهره ببرند.

وی با بیان اینکه موسسه علمی رزمندگان به آموزش و پرورش اعلام کرده است که می تواند خدمات آموزشی خود را در اختیار سایر دانش آموزان مدرارس دولتی هم بگذارد عنوان کرد: اکنون برخی از دانش آموزان سایر مدارس از آموزش های مجازی این موسسه بهره می برند.

رجبی با اشاره به ارسال بسته های حمایتی تحصیلی به دانش آموزان در روستا ها، افزود: بسته های حمایتی تحصیلی این موسسه در 11 روستا توزیع و برای دانش آموزان در 4 روستا لوح فشرده ارسال شده است و پیگیری هایی هم برای تامین زیرساخت های لازم برای دانش آموزان در روستا ها انجام شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر