logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۵۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

اجاره بهای 24 مهدکودک استان زنجان بخشیده شد/ سرکشی روزانه به پاتوق معتادان در زنجان

اجاره-بهای-24-مهدکودک-استان-زنجان-بخشیده-شد-سرکشی-روزانه-به-پاتوق-معتادان-در-زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت:صاحبان 24 مهدکودک استان زنجان اجاره بهای چند ماه را با مشارکت در پویش همدلی بخشیدند.

 

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 159 مهد کودک در استان زنجان فعالیت می‌کنند که 24 مالک به دلیل شرایط امروز جامعه و انتشار بیماری کرونا، اجاره بهای مهدکودک‌ها را بخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه صاحبان مهدکودک‌ها با شرکت در پویش همدلی به این امر خیر مبادرت کرده‌اند، افزود: از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون مهدکودک‌های استان تعطیل هستند.

این مسئول بیان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده برای مهدکودک‌های استان مالکان اقدام به این کار خداپسندانه کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 90 درصد مهدکودک‌های استان زنجان استیجاری هستند که با بخشش کرایه و اجاره بها می‌توانند به فعالیت خود در صورت اعلام سراسری ادامه دهند.

محمدی افزود: برخی مالکان نیز برای ادامه کار و عدم ورشکستگی مهدهای کودک به مدت 2 تا 3 ماه اجاره بهای خود را بخشیده‌اند که باید از این اقدام تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات رسانی بهزیستی استان در پاتوق معتادان و کارتن خواب‌ها در زنجان، بیان داشت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، اقدامات لازم در این مراکز انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بسته‌های بهداشتی در این مراکز توزیع شده و غربالگری روزانه انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تیم‌های سیار این سازمان به معتادانی که به مراکز کاهش آسیب و مراکز شبانه مراجعه نمی‌کنند، خدمات رسانی می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه 70 پاتوق به صورت روزانه سرکشی شده و تب سنجی معتادان انجام می‌شود، ادامه داد: تست کرونا و بسیاری از بیماری‌های شایع در بین معتادان گرفته می‌شود.

 وی گفت: با توجه به آشنایی بهبود یافتگان به پاتوق معتادان، این افراد به کمک بهزیستی استان زنجان آمده و در خدمات رسانی سهیم هستند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر