logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۵۷۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جهاد ادامه دارد؛

جهادگران بسیج کارگری زنجان، مردان روزهای سخت/ رزمایش دفاع بیولوژیک در 5 کارخانه بزرگ زنجان برگزار شد

جهادگران-بسیج-کارگری-زنجان،-مردان-روزهای-سخت-رزمایش-دفاع-بیولوژیک-در-5-کارخانه-بزرگ-زنجان-برگزار-شد

جهادگران سازمان بسیج کارگری استان زنجان همپای سایر اقشار بسیج در صحنه مقابله با ویروس کرونا حضور داشته و همچون گذشته به مردم زنجان خدمات رسانی کردند.

به گزارش موج رسا; جهادگران بسیج کارگری استان زنجان همپای سایر اقشار کشور برای مبارزه با ویروس کرونا در استان فعالیت داشته و رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیک با حضور نیروهای بسیج کارگری استان برگزار شد.

اقدامات موثر این جهادگران در عرصه‌های خدمات رسانی موجب شد تا 5 شرکت بزرگ صنعتی استان زنجان ضدعفونی و گندزدائی شود.

بسیج کارگری زنجان در راستای خدمات رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه و با احساس مسئولیت و درک شرایط کنونی جامعه از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا آمادگی خود را اعلام کرده و به صورت منسجم در راستای سیاست‌های تعیین شده سازمانی گام برداشتند.

فرزندان جهادگر این خطه از کشور همانند روزهای سخت گذشته از جمله وقوع سیل سال گذشته در کنار مردم بوده و این بار به عنوان جهادگران سلامت تا ریشه‌کنی این بیماری به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج کارگری استان زنجان تولید ماسک و نیازمندی‌های کادر بیمارستانی بود که در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

احمدی مسئول بسیج کارگری استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: بسیج کارگری استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان زنجان فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به تهیه 150 دست بادگیر برای استفاده بسیجیان در برنامه‌های ضد عفونی شبانه، افزود: برگزاری و هماهنگی رزمایش دفاع بیولوژیک در 5 کارخانه بزرگ شهرک صنعتی روی از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری استان محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه شیفت ایثار در کارخانجات با اجرای برنامه ضد عفونی و گند زدائی محیط کار بعد از ساعات کاری و اجرای برنامه ضد عفونی و گند زدائی به صورت روزانه در شهرک صنعتی 1 علی آباد از دیگر اقدامات انجام شده است.

مسئول بسیج کارگری استان زنجان ادامه داد: هماهنگی با مدیر شهرک‌های صنعتی استان برای آمادگی سازمان برای ضد عفونی کردن شرکت‌های صنعتی از دیگر اقدامات در این زمینه است.

احمدی از توزیع 500 بسته مواد غذایی توسط بسیج کارگری توسط شرکت‌ها و مراکز تولیدی در شش شهرستان استان خبرداد و گفت: اقدامات بسیج کارگری استان زنجان تا پایان بیماری کرونا در استان ادامه دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر