logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۵۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان طارم خبرداد

کشف بيش از يك كيلوگرم ترياك از توزیع کنندگان مواد مخدر در طارم

کشف-بيش-از-يك-كيلوگرم-ترياك-از-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-طارم

فرمانده انتظامي شهرستان طارم از كشف يك كيلو و 500 گرم ترياك جاسازي شده در یک دستگاه خودروی وانت آریسان خبرداد.

فريدون اوجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پليس آگاهي و مواد مخدر شهرستان طارم از فعاليت دو نفردر امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهمان قصد دارد مقداري مواد مخدر را به وسيله يك دستگاه خودرو  وانت آريسان به شهرستان طارم منتقل و توزيع كند.

فرمانده انتظامي شهرستان طارم با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اعضاي اين باند آغاز و با تشكيل دو اكيپ به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: ، مأموران موفق شدند اين متهمان را در محور زنجان – درام شناسايي و دستگير كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق  از اين خودرو يك كيلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت : اين متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

وی در ادامه با اشاره به برخورد یک دستگاه پراید با گله گوسفند در طارم گفت: درثه این حادثه 18 راس گوسفند تلف شد.

وی ابراز کرد: يك دستگاه سواري پرايد در محور " زنجان – طارم " به علت سرعت بالا و عدم توجه راننده به جلو با گله گوسفندان برخورد كه در اين حادثه 18 راس گوسفند تلف شدند.

وی تصریح کرد: روز گذشته در پي اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع حادثه رانندگي در محور " زنجان – طارم " سه راهي روستاي ونيسر به دستجرد بلافاصله ماموران  براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان طارم افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده كردند يك دستگاه سواري پرايد به رانندگي " داوود - ي " با گله گوسفندان برخورد كه در اثر اين حادثه  18 راس گوسفند تلف و 5 راس نيز به علت صدمات وارده توسط چوپان سر برديده شده‌اند.

وی افزود: كارشناسان در بررسي‌هاي اوليه، علت اين حادثه را سرعت زياد و عدم توجه راننده سواري پرايد به جلو اعلام كرده‌اند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر