logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۵۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

شهید قامت بیات شهید شاخص زنجان در سال 99 معرفی شد/ شهید ابومهدی المهندس شهید شاخص جهان اسلام

شهید-قامت-بیات-شهید-شاخص-زنجان-در-سال-99-معرفی-شد-شهید-ابومهدی-المهندس-شهید-شاخص-جهان-اسلام

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در نهایت با توجه به اقدامات و شاخصه‌های مطرح شده، شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص استان معرفی شد. 

 مسعود رمرودی امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: انتخاب و معرفی شهدای شاخص از سال گذشته از طرف سازمان بسیج آغاز و در استان زنجان نیز در پایان سال با برگزاری جلسات متعدد، انتخاب شهید شاخص سال انجام شد.

وی گفت: در انتخاب شهدای شاخص ویژگی‌هایی از جمله جوان بودن، دارای سابقه عمل جهادی و انقلابی برجسته و اثر گذار در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نقش داشت.

این مسئول ادامه داد: شاخصه امید بخش و حرکت آفرین به ویژه اقدامات در خصوص خدمات رسانی به مردم محروم، سوابق جهادی موفقیت‌های علمی و ابتکارات و خلاقیت‌ها در انتخاب شهید شاخص سال تاثیرگذار بود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه باید از مستندات کافی برای معرفی از شهدای شاخص استفاده می‌شد، افزود: کارگروهی با حضور اعضا برگزار و جلسات انتخاب شهید شاخص سال استان برگزار شد.

رمرودی با بیان اینکه در فضای مجازی نیز از مردم دعوت شد بر اساس این شاخصه‌های اعلام شده نسبت به معرفی شهدای شاخص نظر بدهند، افزود:  از ادارات مرتبط از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نیروی انتظامی و ارتش نیز اسامی دریافت شد.

وی گفت: در نهایت با توجه به اقدامات و شاخصه‌های مطرح شده، شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص استان معرفی شد.

 معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: همچنین شهید حمید سیاهکالی مرادی شهید مدافع حرم، صدیقه رودباری شهید ترور و شهید ابو مهدی المهندس به عنوان شهید شاخص جهان اسلام به عنوان شهدای شاخص بسیج مرکز معرفی و استان‌ها نسبت به معرفی و ترویج سبک زندگی این شهدا اقدام می‌کنند.

رمرودی ادامه داد: برنامه‌هایی در طول سال برای معرفی این شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: هر قشری در سطح کشور دارای شهید شاخص است که از طرف سازمان مرکزی معرفی شده است و اقشار مختلف بسیج، ضمن معرفی این چهار شهید، به ترویج سبک زندگی شهید شاخص قشر خود نیز خواهند پرداخت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر