logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۵۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان:.

هیچ کمبودی از لوازم ضد عفونی کننده در زنجان وجود ندارد/ افزایش تولید ماسک استان طی چند رو آینده

هیچ-کمبودی-از-لوازم-ضد-عفونی-کننده-در-زنجان-وجود-ندارد-افزایش-تولید-ماسک-استان-طی-چند-رو-آینده

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تامین لوازم ضد عفونی کننده در استان، گفت: هیچ گونه کمبودی در خصوص لوازم ضد عفونی کننده در استان وجود ندارد.

جواد تاج کی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به تامین لوازم ضد عفونی کننده در استان و توزیع این اقلام در داروخانه های استان زنجان، اظهار کرد: هیچ گونه کمبودی در خصوص لوازم ضد عفونی کننده در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر لوازم ضد عفونی کننده در داروخانه ها موجود نباشد داروخانه ها می توانند این اقلام را سفارش بدهند، ابراز کرد: انواع ضدعفونی کننده های دست در انبار شرکت تعاونی داروسازان وجود دارد و در صورت ثبت سفارس به داروخانه ها ارسال می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بیان کرد: انواع دستکش ها در شرکت تعاونی داروسازان موجود است و داروخانه ها می توانند سفارش دهند.

وی با بیان اینکه ماسک به اندازه کافی برای عموم مردم در داروخانه ها وجود ندارد، تصریح کرد: به تناوب ماسک در سطح داروخانه های استان توزیع می شود.

تاج کی  با بیان اینکه ما از مردم انتظار داریم که در خانه بمانند تا به ماسک احتیاج نداشته باشند، عنوان کرد: امیدوار هستیم در توزیع متناوب ماسک که در داروخانه ها انجام می شود به دست نیازمندان برسد.

وی با بیان اینکه در تلاس هستیم که دوباره کارخانه های تولید ماسک در استان راه اندازی شود، افزود: ممکن است طی چند روز آینده این اتفاق بیفتد و تولید روانه ماسک در استان افزایش پیدا کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه دارو بیماران خاص تهیه شده و در دسترس این بیماران است، ابراز کرد: دارو های بیماران کرونایی و دارو های عمومی به اندازه کافی در استان موجود است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر