logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۵۷۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

خیرآبادی: اگر از نیروهای‌مان استفاده درست نکنیم، شکست بدی در المپیک خواهیم خورد

خیرآبادی:-اگر-از-نیروهای‌مان-استفاده-درست-نکنیم،-شکست-بدی-در-المپیک-خواهیم-خورد-

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: هیچ چیزی به اندازه برگزاری رقابت‌های انتخابی، حرف و حدیث‌ها را از کشتی کم نمی‌کند. 

به گزارش موج رسا; جمشید خیرآبادی در گفت‌وگویی در مورد تعویق یک ساله بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: برای کشتی ما اتفاق خوبی بود، خصوصا رشته آزاد که چند مصدوم داشت. در هر دو رشته حالا شرایط بهتری برای کسب سهمیه‌های باقی مانده المپیک داریم، البته مهم این است که فردی کاربلد برنامه‌های پیش‌روی تیم‌های ملی را تنظیم کند که با این یک سال تعویق، برنامه‌ای کاملا علمی در نظر گرفته شود. برنامه‌ای دو اوجی برای کشتی گیران، یکی برای کسب سهمیه و دیگری هم حضور در المپیک، برنامه‌ای که مبنای علمی داشته باشد.

وی ادامه داد: فعلا که تا تیرماه کلیه مسابقات کشتی تعطیل است. تمرکزمان همچنان باید روی المپیک باشد، چون این رقابت‌ها با همه میدان‌ها فرق دارد. عظمت المپیک فراتر از همه مسابقات است و دنیای خاص خودش را دارد. ما توانمندی لازم را برای این رقابت‌ها داریم، فقط بتوانیم از بضاعت‌های مان استفاده کنیم. باید از نیروهای بالقوه‌مان بهره ببریم که اگر این کار را نکنیم، شکست بدی را در المپیک تجربه خواهیم کرد.

خیرآبادی در مورد تاکید فدراسیون کشتی بر برگزاری انتخابی تیم ملی، خاطرنشان کرد: چرخ کشتی با انتخابی تیم ملی می‌چرخد. اگر قرار باشد انتخابی نباشد، کشتی به مرور زمان نابود خواهد شد. هیچ چیزی به اندازه برگزاری این رقابت‌ها حرف و حدیث‌ها را از کشتی کم نمی‌کند، البته آنجایی که انتخابی تیم ملی هم گر‌ه‌های کور یک وزن را باز نکرد، می‌شود دو یا سه کشتی گیر مورد نظر را در مسابقه بین المللی محک زد و انتخاب درست را انجام داد. به این شیوه دیگر کسی نمی‌تواند مدعی شود که در حقش اجحاف شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر