logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۵۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان خبر داد

جریمه 100 هزار تومانی در انتظار رانندگان بی‌توجه به طرح زوج و فرد در زنجان

جریمه-100-هزار-تومانی-در-انتظار-رانندگان-بی‌توجه-به-طرح-زوج-و-فرد-در-زنجان

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در زنجان به منظور جلوگیری از ازدحام و افزایش شیوع بیماری کرونا در هسته مرکزی و پرتردد شهر زنجان گفت: رانندگانی که به این طرح توجه نکنند 100 هزار تومان جریمه می‌شوند.

علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این طرح در بلوار شهید چمران٬ سعدی شمالی٬ خیابان‌های رهبری٬ کوچه مشکی٬ شیخ فضل‌الله نوری٬ بلوار جمهوری٬ بلوار کشاورز، بلوار چمران میدان قائم٬ خیابان امام تقاطع  امیر کبیر٬ خیابان کمر بندی جنوبی و خیابان فردوسی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی از این طرح تمکین نکنند در مرحله اول 100 هزار تومان جریمه می‌شوند تصریح کرد: در مرحله دوم اگر باز هم توجه نکنند شکایت سیستمی ثبت می‌شود و در هر جا مامورین راهنمایی مشاهده کنند خودرو را توقیف کرده و به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر اجرای این طرح از طریق دوربین‌ها انجام می‌شود و اعمال قانونی از این روش انجام خواهد شد بیان کرد: بعد از اعمال قانون پیامک به رانندگان ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح براساس مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در زنجان اجرا می‌شود بیان کرد:  طرح زوج و فرد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق پرتردد زنجان اجرا می‌شود.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح کاهش تردد و ترافیک و همچنین کاهش رفت و آمدها است ابراز کرد: این طرح از ساعت 9 صبح تا 13 و از ساعت 16 تا 21 شب اعمال می‌شود.

وی با اشاره با اینکه خودروهای حمل و نقل عمومی شامل این طرح نیستند افزود: همچنین خودروهای انتظامی٬ نظامی، دولتی و امدادی نیز مشمول این طرح نمی‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان در مورد طرح جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به زنجان گفت: این طرح همچنان ادامه دارد و در حال حاضر نیز نزدیک 60 خودروی غیربومی در زنجان توقیف بوده و500 هزار تومان نیز برای این خودروها جریمه اعمال شده است.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک 170 خودرو غیربومی از طریق دوربین‌ها اعمال قانون شدند و توقیف سیستمی برای آنها ثبت شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر