logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۵۷۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

شناسایی خانواده‌های نیازمند برای اجرای رزمایش کمک مومنانه /بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود

شناسایی-خانواده‌های-نیازمند-برای-اجرای-رزمایش-کمک-مومنانه-بسته‌های-حمایتی-در-بین-نیازمندان-استان-توزیع-می‌شود

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: شناسایی خانواده‌های نیازمند و آبرومند برای اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه انجام می‌شود.

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رزمایش سراسری کمک مومنانه از امروز با رمز یا ابا صالح المهدی (عج) در استان زنجان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ایام ماه رمضان فرصت مناسبی برای کمک به افرادی که به دلیل انتشار ویروس کرونا مشاغل آنها با مشکلاتی مواجه شده است، افزود: کمک به افراد ضعیف و کم برخوردار که مورد حمایت نهادهای دولتی و حاکمیتی نیستند از دیگر اهداف این رزمایش محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: از اولین روزهای انتشار ویروس کرونا در استان زنجان گروه‌های همدلی و کمک مومنانه بسیج شکل گرفته و بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در قالب این رزمایش مردم خیر استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی، غیر نقدی، درمانی و مشاوره‌ای خود را به افراد کم بضاعت ارائه کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: در این طرح ارزاق مورد نیاز نیازمندان تامین شده و اجاره مسکن برخی افراد نیز پرداخت می‌شود.

وی افزود: این رزمایش توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج استان زنجان برگزار و تا عید فطر مرحله نخست آن اجرایی می‌شود.

این مسئول از شناسایی خانواده‌ها نیازمند و آبرومند خبرداد و گفت: لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و کمک به خانواده‌های نیازمند از مهمترین اهداف این طرح محسوب می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر