logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۵۷۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

رفتار مسالمت آمیز خانواده ها در ایام شیوع کرونا ریشه در باورهای اسلامی و ملی مردم دارد

رفتار-مسالمت-آمیز-خانواده-ها-در-ایام-شیوع-کرونا-ریشه-در-باورهای-اسلامی-و-ملی-مردم-دارد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ایثار و فداکاری های ایجاد شده در جامعه، گفت: رفتار مسالمت آمیز خانوده ها در این ایام ریشه در باور های اسلامی و ملی مردم دارد.

حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به ایجاد همدلی عمومی در جامعه بعد از انتشار ویروس کرونا، اظهار کرد: در این روز ها فداکاری و ایثار جلوه های پرنگی پیدا کرده است.

وی با اشاره به حمایت خانواده های جهادگران برای حضور در کار های جهادی در حالی که می دانند حضور این افراد در این محل ها پر خطر است، ابراز کرد: این نوع حمایت های خانوادگی یک چشم انداز جدید است که نشان می دهد در مواقع بحران خانواده ها از نظر عاطفی چه زیبا از جهادگران حمایت می کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به حمایت های خانواده های مدافعان سلامت از کار های این مجاهدان، تصرریح کرد:  افرادی که در عرصه سلامت فعال هستند به میزان بالایی دقت می کنند که آسیبی به سلامتی خانواده های خود نزنند.

وی با بیان اینکه کرونا ویروس فرصتی شده است که خانواده ها کنار هم در ابعاد وسیع در پر کردن خلا ها و آسیب ها که قبلا به دلیل مشغله های کاری کمتر انجام می شد، اکنون موفق عمل کرده اند، عنوان کرد: در این زمان هویت خانواده برای عموم مردم بیشتر نمایان شده است.

حجت الاسلام شیر محمدی با بیان اینکه در این مدت خانواده ها به یک رفتار مناسب و مسالمت آمیز رسیده اند در حالی که تمامی اوقات خود را در کنار هم سپری می کنند، افزود: این همدلی و زندگی مسالمت آمیز خانواده ها در کنار هم ریشه در باور ها و سنت های عمیق اسلامی، ایرانی و ملی دارد.

وی بیان کرد: ایجاد مشکلاتی در پی حضور مداوم خانوده ها در کنار هم طبیعی است و این نیازمند یک سبک زندگی جدید است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر