logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۵۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان به 753 نفر رسید

شمار-مبتلایان-به-کرونا-ویروس-در-زنجان-به-753-نفر-رسید

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به غسل شدن اموات کرونایی در زنجان، گفت: اموات کرونایی در شهرستان ها تیمم می شوند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام شیر محمدی امشب در نشست خبری با اشاره به برنامه های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، اظهار کرد: رصد و پیگیری امور در مبارزه با کرونا یکی از برنامه های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان بیشتر در کار های عمومی مبارزه با کرونا بوده است، ابراز کرد: ساماندهی نیروی های مردمی یکی از وظایف نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تشکیل قرارگاه مرکزی در نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برای مبارزه با کرونا، تصریح کرد: در این قرارگاه تاثیرات کرونا در مسائل فرهنگی وتاثیرات فرهنگی پساکرونا در جامعه مورد مطالعه قرار می گیرد.

وی با اشاره به آماده نبودن بستر آموزش های مجازی در برخی از نهاد های آموزشی و به خصوص آموزش و پرورش، عنوان کرد: متاسفانه برخی از اساتید از بستر تلگرام برای تدریس استفاده می کنند و همین امر موجب می شود تا دانش آموزان از فیلتر شکن استفاده کنند و ما در آینده شاهد تاثیرات سوء آن در جامعه خواهیم بود.

شیر محمدی با اشاره به آسیب دیدن اقتصادی برخی از مردم در پی انتشار ویروس کرونا، افزود: یکی از محل هایی که مردم می توانند نذورات خود را مصرف کنند و یکی از بهترین محل هایی که امروز به وجود آمده کمک به این افراد است.

وی با بیان اینکه در اوایل انتشار ویروس کرونا در استان ساماندهی خوبی برای انجام کار های جهادی صورت نگرفته بود، ابراز کرد: اکنون ساماندهی نیروهای جهادی به خوبی به انجام رسیده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشار ه به تغسیل اموات کرونایی توسط طلاب جهادی در زنجان، تصریح کرد: در شهرستان ها اموات کرونایی تیمم می شوند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تا به امروز دو هزار و 97 نفر به بیماری کرونا ویرس مبتلا شده و تعداد بیماران کرونایی طبق یافته های آزمایشگاهی در زنجان با شناسایی 22 مورد جدید طی 24 ساعت گذشته تعداد بیماران کرونایی استان به 753 مورد رسیده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر