logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۵۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

جهش تولید نیازمند کار جهادی، عزم ملی و مشارکت همگانی است/ واردات مانعی بزرگ بر سر راه تحقق شعار سال

جهش-تولید-نیازمند-کار-جهادی،-عزم-ملی-و-مشارکت-همگانی-است-واردات-مانعی-بزرگ-بر-سر-راه-تحقق-شعار-سال

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: تحقق شعار سال نیازمند کار جهادی، عزم ملی و مشارکت همگانی است.

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید، ضروری است برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق شعار سال انجام شود.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری پیشرفت و جهش اقتصادی جامعه است، افزود: تحقق شعار سال نیازمند کار جهادی، عزم ملی و مشارکت همگانی است.

این مسئول برضرورت تقویت هویت جمعی و استفاده از نیروی مردمی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تحقق شعار سال ضروری است.

وی تصریح کرد: نباید شعار سال در حد بنر زدن و برگزاری همایش‌ها بوده و هدف اصلی آن به فراموشی سپرده شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال رونق تولید کارهای خوبی آغاز شد اما آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری بود، محقق نشد،افزود: ضروری است با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مردم عقب ماندگی‌های تولید امسال با توجه به سند توسعه 20 ساله کشور و برنامه ششم در بحث تولید و اشتغال کشور حل شود.

امندی خاطرنشان کرد: با حل مشکلات تولید و توجه به ظرفیت‌های داخلی مشکل اشتغال نیز حل می‌شود که لازمه آن اهمیت دادن به تولید داخل و کاهش واردات است.

وی افزود: بسیج سازندگی از سال 92 برای تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه تولید، اشتغال و تامین امنیت غذایی وارد عرصه شده است و تا کنون بالغ بر 37 میلیارد تومان تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

این مسئول با بیان اینکه آموزش رکن اصلی برای تحقق شعار است، افزود: در سال گذشته به منظور رونق تولید تفاهم‌نامه‌هایی با فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی منعقد و آموزش‌های خوبی ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: بعد از بحث تولید فروش محصولات با اجرای نمایشگاه‌های مختلف در استان و شهرستان‌ها امسال نیز با قوت و شدت بیشتری در سال جاری دنبال می‌شود.

امندی از راه‌اندازی سوله‌هایی برای برگزاری نمایشگاه‌های دائمی خبرداد و گفت: تسهیلات ادامه یافته و آموزش‌ها نیز با شدت بیشتری با همکاری دستگاه‌های مرتبط و دولتی اجرایی می‌شود.

وی با تقدیر از مشارکت خیرین در عرصه‌های تولید و اقتصادی و عمرانی، گفت: از سال گذشته 400 صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی شده است که امسال فعالیت این صندوق‌ها به سمت تعاونی‌ها سوق داده می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر