logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۵۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان:

بیش از یک هزار نفر در واحد تولیدی گلرنگ به کارگیری می‌شوند

بیش-از-یک-هزار-نفر-در-واحد-تولیدی-گلرنگ-به-کارگیری-می‌شوند

رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با اشاره به ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: امسال یک تا دو هزار نفر در مجموعه گلرنگ به کارگیری می شوند.

ایرج احمدی درگفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: چند سال است که حوزه اقتصادی سمت و سوی نامگذاری و شعار سال را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در تولیدات به یک خودکفایی نسبی رسیده ایم و از ظرفیت های تولیدی خود مطلع هستیم، ابراز کرد: تمامی نیازمندی های تولیدی استان شناسایی شده است.

رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در حالی که تحریم ها در برخی از جاها دست و بال ما را بسته اند اما فرصت های خوبی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: یکی از این فرصت های ایجاد شده در پی تحریم ها شناسایی زنجیره های تولید مورد نیاز در کشور است که با اعتماد به جوانان و نخبگان امسال با استفاده از توان دانشمندان داخلی به جهش تولید برسیم.

وی با بیان اینکه در طول روز های گذشته اولویت های شهرک های صنعتی استان زنجان بررسی و مطالعه شده است، تصریح کرد: توسعه خوشه ها از جمله خوشه مس و چاقو استان، توسعه شهرک صنعتی شهید شهریاری به وسعت 700 هکتار، توسعه برق شهرک صنعتی سلطانیه، اتصال شهرک صنعتی اشراق به راه آهن کشور و جذب سرمایه گذاران خارج از استان برای تولید از جمله اولویت های شهرک های صنعتی استان بوده است.

احمدی بیان کرد: اتصال شهرک صنعتی اشراق به راه آهن سراسری موجب کم شدن حجم پسماند در این شهرک می شود و این امر موجب کاهش آلودگی در محیط زیست می شود.

وی با با اشاره به جذب سرمایه گذاران خارج از استان، افزود: در سال گذشته در شهرک صنعتی شماره دو، 20 هکتار زمین در اختیار شرکت گلرنگ قرار گرفت و امسال 1000 تا 2000 نفر را در مجموعه هلدینگ گلرنک وارد چرخه کار می کنیم.

رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با گریز به اینکه محل حضور و فعالیت شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری است، ابراز کرد: یکی از مشوق های ما در شهرک های صنعتی دانش بنیان بودن شرکت ها است و هر زمانی شرکت های دانش بینان درخواست زیرساخت می کنند در شهرک های صنعتی 10 درصد تخفیف برای ارائه خدمات به آن شرکت در نظر می گیریم.

وی با اشاره به تعداد بهره برداران شهرک های صنعتی در استان، تصریح کرد: 1000 بهره بردار در شهرک های صنعتی استان حضور داردند و 1700 قرارداد نیز بسته شده است.

احمدی با بیان اینکه بیش از 200 قرار داد لغو شده است، عنوان کرد: افرادی که زمین ها را راکد گذاشته اند را سعی داریم به پای کار بکشانیم در غیر این صورت این افراد را از تصرف زمین ها خلع ید کنیم و زمین ها را به تولید کننده واقعی واگذار کنیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر