logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۶۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا در واحدهای تولیدی

انجام-اقدامات-پیشگیرانه-برای-جلوگیری-از-شیوع-کرونا-در-واحدهای-تولیدی

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا در واحدهای تولیدی خبر داد.

محمد رضا یوسفی در حاشیه رزمایس دفاع بیولوژیک سپاه انصارالمهدی (عج) استام زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از اولین روز های شروع کار در سال 99 ستادی در ارتباط با نظارت بر مسائل بهداشتی در واحد های تولید و صنعتی در استان تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد نظات بر مسائل بهداشتی در واحد های تولیدی و صنعتی با مسئولین امر و بسیج کارگری، ابراز کرد: برنامه هایی را برای صیانت از نیروی کار در واحد های تولیدی و صنعتی در دستور کارداریم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به رزمایش بیولوژیک سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، تصریح کرد: این رزمایش در راستای تصمیمات ستاد نظارت بر مسائل بهداشتی واحد های تولیدی و صنعتی انجام می شود.

وی با اشاره به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز واحد های تولیدی و صنعتی از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: لوازم حفاظت فردی اعم از ماسک و اقلام ضدعفونی کننده به وفور در اختیار کارکنان واحد های تولیدی و صنعتی است.

یوسفی با بیان اینکه این زرمایش در 100 واحد تولیدی شهرک روی زنجان توسط گردان جنگ نوین تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و بسیج کارگری انجام می شود، افزود: بر اساس پروتکل های بهداشتی که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا به اداره تعاون، کار و رفاه اجتمعی ابلاغ شده اقدامات بعدی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این رزمایش دادن اطمینان خاطر به خانواده کارگران عزیز است که بدانند از عزیزان آنها در واحد های تولیدی و صنعتی به خوبی صیانت می شود و نگرانی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا نخواهند داشت، ادامه داد: از اهداف دیگر این رزمایش دادن اطمینان خاطر به تمامی مصرف کنندگان این محصولات است که تمامی این محصولات با تمامی تمهیدات بهداشتی لازم تولید می شوند.

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در شهر روی زنجان حدود 5 هزار نیروی انسانی در واحد های تولیدی و صنعتی شاغل هستند، افزود: تمامی تلاش ما این است که علی رغم شیوع این ویروس جهش تولید در کشور اتفاق بیفتد و هیچ خللی در جهش تولید نشود و چرخ تولید توسط این سنگرداران حوزه تولید بچرخد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر